• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Madeleene

Norrsken: Hej, ja det var ett tag sedan. Flytta? Va roligt, men jag är inte avis på dig. Gjorde det själv för 2 månader sedan.

Ja det kan ju vara bra att vänta tills man är på plats. Okej, men man kanske ska börja kolla med kyrkan. Oj låter som mig du, trött. Har sovit i ca 5 timmar sedan jag kom hem från föreläsningen. Får man fråga på ett ungefär vart ni skall flytta?

• Pumpkin

Madeleene: Vi ska flytta till Södertälje, så det är några mil!

• Madeleene

Norrsken: Okej, men det var ju skönt att det inte var flera mil. Näst vi flyttade så var det lite mer än 70 mil Lycka till med flyttandet.

• Sofia08

Hej!

Idag har jag bokat lokalen!!! Var bara tvungen att säga det. Hi,hi.

• Pumpkin

Madeleene: Min flytt innan denna var lika lång som den här Men det kommer gå bra, ska bli så skönt att komma närmare mamma och resten av familjen

Längtar: Kul!

• MrsNyberg2B

Har inte varit här på flera dagar nu (eller iaf ett par), för jag har inte orkat.

Igår var jag hos min kurator och pratade - hon kom fram till att hon tyckte jag var deprimerad (och det hade jag ju inte kunnat räkna ut själv..)

Har annars gjort ännu fler inbjudningar. Men jag vet inte.. Kommer säkert hitta på ytterligare en innan det blir dags. Snart har jag fyllt en skokartong med olika exemplar..

Våra katter har inte fått tratt hos veterinären, när de har blivit steriliserade. Jag trodde de skulle få det och var mer förvånad när de inte fick det. Nu ska vi bara sterilisera lillskrutten, när det blir dags. Hon pratar så mkt annars, att jag blir osäker på om hon marsar/löper eller ej. På den andra var det helt uppenbart, men här är jag inte säker, även om det avviker från hennes vanliga ljud. Men hon är bara sådär 7 månader än..

• Pumpkin

MrsNyberg: Inget nytt under solen alltså... Ska du fortsätta gå hos honom/henne?

Och bara ett vänlighetens ord - kom ihåg att kastrera katten istället för att sterilisera, det är inte snällt mot katten. I och för sig vet jag inte om katter steriliseras överhuvudtaget längre

• MrsNyberg2B

Norrsken - Vad är skillnaden? Här tog de bort rubbet iaf på Elsa.

• Pumpkin

MrsNyberg: Då är hon kastrerad = bra!

Vid sterilisering tar man inte bort hela paketet, vilket gör att löpbeteendet sitter i, men inga barn kan bli till. Ganska plågsamt för katten eftersom hon springer omkring och löper som vanligt men ingenting händer.

Vid kastrering tar man bort ALLT

• Pumpkin

Förresten, hett tips: Nya Allt om Bröllop finns i butik!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6