• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • Pumpkin

Rheannon: Kul! Jag vet liksom aldrig riktigt vart jag ska börja...

• Rheannon

Norrsken: Nej, sånt kan vara svårt. Jag sitter oftast och funderar ett tag innan jag börjar att pyssla. Sen brukar jag alltid lyckas limma fast mig själv någonstans

• Pumpkin

Rheannon: Hehe, lätt hänt!

Åh, det är så underbart väder ute - vill inte vara inne!

• InaHjärtarAdam

godmorgon!! :)
    jag fick glädjas i två minuter åt att vara ledig idag, sen ringde chefen, hehe..
    så det blir jobb ikväll och inatt och jag missar ugly betty och desperate housewives:( men vad gör man inte för pengar?
    fick iallafall en rejäl sovmorgon idag.

hänger inte med ordentligt härinne längre då jag har tuuusen saker som måste göras nu både hemma och i skolan. igår ägnade jag typ hela dagen åt att må dåligt och vara förstoppad. det är sååå jobbigt. har försökt med varenda huskur som finns. inte ens microlax hjälpte!! måste ta upp med min barnmorska tror jag för såhär kan jag ju inte ha det.

inget nytt på min bröllopsfront än så länge.. men ska nog ta tag lite mer i det där sen när angelica flyttar ner och man har en bröllopskompis här;) igår pratade vi om favourboxar, chokladpraliner och att pyssla ihop inbjudningskort och sånt.. får väl se hur det går, hehe

• Pumpkin

Ina: Ja, vad gör man inte för lite pengar? Jag jobbar häcken av mig just nu för att få lite extra OB-lön ut i juni. Det är värt det när man ser slutet

Ja hej och hå vad vi ska sitta och pyssla tillsammans

• Pumpkin

Jaha, då känner man sig ganska rik då

• madlin

Va roligt o ha en bröllopskompis, är lite avis på Ina o Norrsken *s* Vet ingen som ska gifta sig häromkring heller, syrran är mitt bollplank men mja... man blir ju rätt "eld o lågor" själv, vilket inte syster min blir. Ha ha!!

• Pumpkin

madlin: Du får komma ner till högkvarteret i Södertälje

• madlin

åh... är lite nervös över att inbjudningarna hamnat på villovägar. Fick iväg dom med brevbäraren på Fredagen, idag Tisdag har fortfarande ingen (antar jag eftersom ingen ringt o grattat) fått post av oss. Vet att sambons farföräldrar, föräldrar, bror inte fått. Min syster, min pappa, min bror inte heller fått. De andra antar jag att de inte heller fått sitt. 3 postdagar?! hallå? Posten?? *bah*

• madlin

~Norrsken~: haha ja, får ta och göra det!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6