• denise_

Hur lång e en vanlig peniz?

Mina funderingar.. nån som kan dela med sig sin kunskap kanske?

hur lång är en vanlig penizz

när man säger att nån är välutrustad, hur lång betyder det att den är då??

• Svar på tråden Hur lång e en vanlig peniz?
  • Lemon pie

Hohoho, jag älskar den stavningen av peeenis.

• Lemon pie

Jag skulle för övrigt tippa på att man uppfattar killar med dasar en bit över 20 cm som välutrustade.

Rätta mig om jag har fel, girls!

• Lemon pie

Oh, nu har jag hittat fakta!

"I en stor amerikansk undersökning lät man mäta erektionslängden på drygt 2 000 västerländska män. 94 procent av männen hamnade inom intervallet 9-22 cm. Fem procent har en erektion mindre än nio och en procent har en erektion som är 23 cm eller större.
    75 procent av de deltagande männen hamnade inom intervallet 12-18 cm och medel var 15 cm. Det vanligaste omkretsintervallet låg mellan 8 och 12 cm och medelomkretsen var 10 cm."

Källa: www.sof.se

Så då kanske man kan sluta sig till att om 15 är medel kanske man är välutrustad om man ligger över 15.

• Brud 2008

Oj, jag visste att runt 15 var medel, men att fler har mindre än 9 än som har mer än 23 hade jag aldrig trott!

• MuffinsTönt

Men...
    Dem som har 9 eller under 9, har dem större omkrets än dem som är/över 23? :?

• denise_

muffins bruden,

jag tror att det där varierar faktiskt...el har ja fel?

• denise_

förresten, lemon pie, tack för inlägget :)

• MuffinsTönt

Denise_bruden

Jo, det tror jag också. Men liiite rättvisa måste det väl va...

Halllå, 9cm!!! :?

• MuffinsTönt

OOh!!

Jag vet! Jag vet!

Vet ni hur stora ERA mäns penizar är???? :?

:D:D:D:D:D:D:D

• kentfantast

Hm, ögonmåtta kan man ju göra och jämföra lite med gamla erfarenheter Cm vet jag inte men omkretsen är bättre än tidigare erfarenheter Den som säger att stl inte spelar ngn roll ljuger...

Svar på tråden Hur lång e en vanlig peniz?