Nej nej nej neeeej...
Kommer få min mens till typ 90% på min bröllops dag :( grrr, vad ska man göra?
Hur gjorde ni som gift er och hade mens? Hur funkar allt me å byta och greja me en stooor klänning? *skriver här eftersom de finns gifta här :) *
Kommer få min mens till typ 90% på min bröllops dag :( grrr, vad ska man göra?
Hur gjorde ni som gift er och hade mens? Hur funkar allt me å byta och greja me en stooor klänning? *skriver här eftersom de finns gifta här :) *
Hej!
Fick Primolut Noor utskrivna i januari, och gifte mig förra helgen. Allt funkade kanon. Inga biverkningar heller, så det är i alla fall värt att pröva.
Lycka till!
Du kan nog få dem hos din husläkare. Jag bad om dem vid en gyn-kontroll, men BM kunde inte skriva ut dem utan skickade mig till läkare...
Izzie - oki tack för dina svar :)
var fick du tag på dina?
Izzie - okej, då ska ja gå till min husläkare då :)
När gifter du dig?
Izzie - 25 aug :)
Jamen va bra! Då hinner du ju testa! Pröva i maj/juni, då hinner du se vad som händer med julimensen. Dessutom funkade de bra på mig när jag såg de första tecknen på att mensen var på gång, och började äta tabletterna så stoppades allt upp, trots att jag inte hållt framförhållningen på fem dagar som det står på förpackningen. Det ska nog gå bra ska du se!
Lycka till!
Izzie- tack för hjälpen :) ska ta mig till vårdcentralen och skaffa sånna tabletter :)
nu har jag käkat sådana i 5 dagar för att reglera min (oregelbundna) mens..ska käka i 5 dagar till..men än så länge inga konstiga biverkningar..får se hur det blir efteråt..
jag måste ha såna!