• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • plings

small town girl: du måste vara skytt?

• fashiongirl

Nej jag är varken skytt eller lejon.

Hmm kanske inte alls är som jag "borde vara". Jag är inte så mycket för förändringar (utom resor då). Bra på att lyssna. Reflekterar över allt. Kan ibland bli väldigt tystlåten i stora folksamlingar om jag inte känner någon. Nu kommer jag inte på ngt mer.

• B2B 07

plings - jungfru kanske?

small town girl - stenbock då?

• Humma 11/8

Jag tror att smalltowngirl är vattuman... som mig!

• plings

B2B 07: nej inte det heller...

tycker ändå att jag är ganska typisk för mitt stjärntecken...

• Cecilia.A

Det här var ju kul...
    Jag är en eftertänksam funderare. Hopplöst romantisk. Blir alltid en gnutta besviken när det inte blir som jag tänkt mig...
    Jag uppfattas ofta av andra som en oerhört lugn och stabil person även mina närmste vet att här kan det storma ordenltigt.
    Jag är bra på att lyssna men har svårt att se vad som verkligen döljer sig uner ytan (mao vill jag helst ha "raka rör")
    Mig blir man inte bästa vän med meddetsamma men de som lyckas nästla sig fast håller jag kvar vid.
    Gissa på ni! :)

• plings

Lilla Li: Ja precis, jag är fisk!

• Lilla Li

plings: Och du låter ganska typisk för en fisk ja. ;)

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?