• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Lena+Mattias=sant

Tusse Boll, det låter nästan som mig förutom den biten med personlig utveckling och konst. Den lämnar jag till mamma...

Jag gissar jungfru och lejon. Jag skulle gissa på någon typ av projektledare som jobb.

• Daphne

anna81

Vi är ju födda samma år för jag antar att 81 står för ditt födelseår och enligt de kinesiska tecknena så är vi tuppar så det kanske är det som är lika hos oss. Ja jag vet inte men det ska bli kul att få höra vad folk gissar :)

Bra att du förstod vad jag menade ;)

• bröllops häxan

Lena+Mattias=sant :D
    Det här vad kul..*L* Inte riktigt rätt dock..

hum.. Jag är inte blyg för fen öre :D hihi och säger ofta vad jag tycker. Hatar orättvisor och tror att allt kan lösas på ett lugnt och metodiskt sätt. I bland har jag kanske svårt att se själv att mina sätt inte alltid är bäst för alla. Men jag lär mig.

Jobbjisningen är hisnande nära. :)

• Lena+Mattias=sant

Tusse Boll: Jungfru och våg (är väl det som kommer efter jungfru?). Politiker?

• bröllops häxan

Lena+Mattias=sant: Inte riktigt rätt, inte Jungfru alls.
    Politiker är jag för frispråkig för att vara..*L* Ser för och nakdelar i allt *L*

Mitt hem är min borg och jag blir sällan arg men när jag blir det(i mitt 34åriga liv kanske 10gr) så ångar jag på som ett lokomotiv. Då blir jag arg.

Svårt..fråga en fråga så kanske det blir lättare för mig att berätta.

• Lilla Li

Daphne: Ja jag är nyfiken på vad du är också! Ingen rätt gissning än så länge i alla fall... Får jag gissa vad du är? :)

• bröllops häxan

Lena+Mattias=sant: Vi skulle kunna vara samma tror jag men jag gillar krogen. :D

Annars ganska lika.

Assenten? Heter det så när man har influenser från ett annat tecken?

• bröllops häxan

anna81: Du är oxe :D:D:D

• Daphne

Lilla Li

Du får jätte gärna gissa på vad jag är :D

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?