• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • bröllops häxan

Lilla Li: Jungfru kanske?? *L*

• Dallas

Får man gissa på vad ni är?

• bröllops häxan

Daphne: fisk? Du låter som en vän jag hade en gång.

• bröllops häxan

absolut. Gissa på du tjejen :D

• Dallas

Lilla Li och Daphne: är ni Fiskar?

Tusse Boll: Är du Stenbock?

• Daphne

Tusse Boll

Nej jag är inte fisk men undrar om jag faktist inte har assendenten i just fiskarna.. har för mig att det är så :)

Är det någon som vet hur man tar reda på vad man har för assendent?

• Marskatt

Jag är pratglad o drar gärna igång nya projekt, men det är tyvärr inte alltid jag genomför dem... Sen är jag väldigt social i perioder medan jag helst vill vara ifred andra gånger. Nån som vill gissa?

• Lilla Li

Daphne: Jag tror att du är vädur - som jag. (ooops nu avslöjade jag det så ingen kan gissa på mig längre... ;))

• anna81

Tusse Boll: Japp, jag är oxe :D Född precis på gränsen mellan vädur o oxe, men enligt en kompis som håller på med horoskop är jag född några timmar in i oxen
    Vad duktig du är :D

• Daphne

En ledtråd till är att jag gillar att göra många saker samtidigt

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?