• Skruttfia

Jag har tappat mina ringar.

Jag vet inte vad jag ska göra! Har tappat min förlovningsring och min vigselring. Vet inte vart. Vet inte hur. Vet inte när. Har letat överallt hemma. Vad ska jag göra? Köpa en nya ringar? Nej, det skulle inte kännas bra. Jag vet att kärleken inte sitter i ringarna. Men jag känner mig så naken. Hann inte ens vara gift ett år... *snyft*

• Svar på tråden Jag har tappat mina ringar.
  • Novemberbrud07

usch, jag förstår att du är ledsen!

Jar är så rädd att jag ska tappa bort min (om 7 månader = 2 ringar). Jag tar av den o lägger på endast ett ställe i lägenheten!

Du har inte städat bilen eller trädgård om du har sådant? Kolla mellan sätena, i rabatten???

• bumse2

Jag tappade bort min förlovningsring före jul, (får inte ha den på när jag är på jobbet). Blev alldeles förtvivlad, kontaktade försäkringsbolaget och har nu en exakt likadan på mitt finger igen. Hoppas att jag ALRIG tappar bort någon ring igen.

• twentyfirstofapril

Jag hade lagt min ring ovanpå badrumskåpet en gång. Hade ingen aning om vart jag lagt den o fattar än idag inte varför den lagts där! Dröjde flera månader tills den dök upp. Sambon hittade den.

• 20071231

Någon lycka i letandet?

• Sommarbröllop 07

Det där med badrumsskåpet är inte så ovanligt tydligen. Min syster tappade sina för ett tag sedan och efter någon vecka hittade även hon dem ovanpå skåpet... Undrar varför man helt plötsligt får för sig att det är en bra plats :)

• M&H

Ja det eller som min mamma gjorde, i och för sig inte ringar, men hon la plånboken i kylskåpet när hon packade upp det hon handlat... det tog ett tag innan hon hittade den längst in bakom mjölken... :)

• discodivan

jag brukar lägga mina på ngt skåp på väg in i duschen - eller på en hylla i badrummet -eller i ngn ficka eller i plånbok eller en väska
    eller på ngt annat skåp eller hylla om ngt oväntat händer o jag tar av mig dom

det är de ställen jag kan tänka mig att jag lägger dom

• Skruttfia

Tack, vad gulliga ni är som bryr er!! :)

Jag har ännu inte hittat mina ringar. :(
    Nu är det drygt två veckor sedan jag tappade dem. Den 18 mars vet jag att jag hade dem på handen. Jag vet att jag hade dem på tåget in till sthlm vid 10 tiden. Den 19 Mars ca kl 18 upptäckte jag att dem var borta. Det som gör mig helt förvirrad, är att jag hade vid den tiden, och en vecka tillbaka, rött eksem på ringfingret. Så jag kan egentligen ha tagit av mig dem vart, när, hur som helst....

• Skruttfia

Den 19 Dammsög jag bilen. Så nu ska jag ut och kolla mellan rygg/rump-sätena. Tack för idén Novemberbrud07.

Svar på tråden Jag har tappat mina ringar.