• Skruttfia

Jag har tappat mina ringar.

Jag vet inte vad jag ska göra! Har tappat min förlovningsring och min vigselring. Vet inte vart. Vet inte hur. Vet inte när. Har letat överallt hemma. Vad ska jag göra? Köpa en nya ringar? Nej, det skulle inte kännas bra. Jag vet att kärleken inte sitter i ringarna. Men jag känner mig så naken. Hann inte ens vara gift ett år... *snyft*

• Svar på tråden Jag har tappat mina ringar.
  • humm

sätter in numret ska det vara, svårt att skriva i mörker...

• mission impossible?

Oki, då slipper jag avslöja mitt hemliga tillhåll för min omgivning..!

• Forsfors

kolla tvättmaskinen om du har någon, ringar åker lätt med när man håller på med tvätten.

• Skruttfia

Åh, vad glad jag blir. Ni är så gulliga. :)

Nu har jag i alla fall gjort en förlust anmälan hos polisen.se. Om jag har tappat dem ute någonstans, så kanske det finns någon snäll själ som lämnat in dem. Man vet aldrig. Kan bara hoppas.

Humm, va kul att du har bestämt dig för vem som får den stora äran att bli din Brudtärna.

• jagärsåkär

Men vad hände? Minns du inte när de blev försvunna? Du måste ha en liten liten aning... Kan de vara hemma i badrummet? Kvarglömda i en taxi efter en vild kväll? I botten på en väska? Badrumsskået? Har de ramlat bakom nånting? Shit, du måste ju bara hitta dem... Att båda försvinner samtidigt måste nästan betyda att du tog av dem utan att registrera det i minnet och sen kanske de slank ner nånstans?

Lycka till! Den som letar finner. Mammor är bra på att leta, kan du be henne om hjälp?

• Ei saa peitää

Försök tänka tillbaka när du hade ringarna senast så kanske du kommer på vart du la dem. Det brukar mycket till för att man ska ha tappat en ring och ännu mer att man tappat två.

• humm

pinsamt, men jag har tappat bort numret.

Jag var helt säker på att jag hade det i mobilen, men där var det inte. Jag jobbar vidare på att hitta det, men det kan nog också ta ett par dagar... tyvärr!

• FruÖlandstok

Hm annars kanske en annons i den lokala dagstidningen vara en hjälp. Beror ju så klart på vart du bor, men annars kanske du kan sätta in en borttappad annons å utlysa hittelön. Kan ju vara någon som hittat den å tagit hand om den men inte orkat göra något mer än så :)

Lycka till.. min sambo tappade sin förlovningsring för ett tag sen.. men vi orkade inte anstränga ihjäl oss... han ska ändå ha en ny vigselring sedan.. men å tappa vigselring hade svidit massa mer så jag förstå förtvivlan..

• Sandymon

Skruttfia:
    Kanske är Signar du menar? Tror det är Saidas son, eller bror eller nåt. Sen har du ju Sohlbritt, Saidas dotter. Hon skriver i aftonbladet, kanske finns hennes nummer där! Lycka till!!

Svar på tråden Jag har tappat mina ringar.