• Skruttfia

Jag har tappat mina ringar.

Jag vet inte vad jag ska göra! Har tappat min förlovningsring och min vigselring. Vet inte vart. Vet inte hur. Vet inte när. Har letat överallt hemma. Vad ska jag göra? Köpa en nya ringar? Nej, det skulle inte kännas bra. Jag vet att kärleken inte sitter i ringarna. Men jag känner mig så naken. Hann inte ens vara gift ett år... *snyft*

• Svar på tråden Jag har tappat mina ringar.
  • Skruttfia

nee :( inga ringar. Men jag har inte titta ordentligt i Byrån som står i mina barns rum.
    FRUhelenekl, jag har faktiskt inte kolla upp vad som gäller med hemförsäkringen än. För jag tror och hoppas att jag ska hitta dem. Men du har rätt, man kanske kan få ut nya. Men jag tror inte att jag vill ha nya...

• getingen

Jag såg att inlägget var postat 1 april, så därför tänkte jag att det kunde vara ett aprilskämt. Det är väl inte omöjligt att man kan skoja om en sån sak. Synd att det inte var ett aprilskämt. Hoppas dina ringar dyker upp.

• BT brud

Byrån kanskje = lådor??'' Hoppas du hittar dom ! har du tittat i alla dina lådor ? kan ju va hallen eller köket! Jag tror du hittar dom snart

• _Midsommar_

Stackare... Har du kollat i alla väskor, i alla fack som finns i dem?
    *Pennnfodral?
    *Sylåda?
    *Gardiner, sängkläder, dukar, handdukar.... ja, alla tyger som finns?
    *I alla kuddar? Så de inte fastnade när du bäddade rent? Eller bland täckena?
    *Plånbok inkl sedelfack?
    *Filofax?
    * Barnens ryggsäckar?

Hmm, ska klura vidare på vart de kan ha hamnat =) Håller tummarna att du hittar dem!!!

• Ei saa peitää

Vid vilka tillfällen brukar du ta av dig ringarna?

• jagärsåkär

Har du hittat dem än???
    Gör annars en lista på alla ställen du letat så kan vi fylla i fler idéer!

• M&H

Håller med jagärsåkär!
    skriv ner vart du letat så hjälper vi till. Min M2B brukar be mig hitta saker och ting för han ger upp så lätt och det brukar gå ganska fort tills jag hittar det han tappat. :)

• _Midsommar_

Du har inte gjort rent nåt, tex ugnen eller dylikt med starka medel så du tog av dig ringarna då??

Hmm, nu kan inte jag sluta tänka på detta, förstår "paniken" du har :(

SKa försöka klura vidare

• Hobby

Du kanske redan har fått frågan, men du har inte varit och tränat eller så och tagit av dig ringarna då?

Lider med dig...

Svar på tråden Jag har tappat mina ringar.