Jag har sammanställt ovanstående Dröm-möhippor!
25 deltagare från BT)
Sammanfattning:
De flesta vill ha sin möhippa 2-5 veckor innan bröllopet.
Inte för tidigt på morgonen, utan vid 9-10-tiden
Gärna något originellt, diskret, fin utklädnad. Inte något fult/skrikigt/trams/slampigt/inte för ?naket?
Många önskar:
Picknick/Brunch, champangefrukost
Något aktivt typ: Sumobrottning, busigt äventyr, bowling, ridning, dansskola, nöjespark, gokart, typ fångarna på gården, nån aktivitet för alla, äventyrslekar, femkamp, Adrenalin aktiviteter, tipspromenad, chokladprovning, gå nån kurs, frågestund
Många önskar:
Sumobrottning, busigt äventyr, bowling, gokart, ridning, dansskola, nöjespark, typ fångarna på fortet, Nån aktivitet för alla, äventyrslekar, femkamp, Adrenalin aktiviteter, tipspromenad, chokladprovning, Gå kurs, frågestund.
Många önskar SPA eller kroppsbehandlingar
Klä upp sig i snygga kläder inför kvällen.
Goda drinkar under tiden.
Många önskar:
Drinkkurs, Sexparty, dansa på nåt uteställe, eller aktivitet med mys hemma, Chokladprovning
Många vill slippa:
förnedring, spex, göra jobbiga grejer, för mycket alkohol, bli utklädd/förlöjligad.
Annat man har lagt till:
Tanken räknas, inte pengarna!!! Det som är kul är om vännerna fixar nåt som de vet/tror att bruden verkligen gillar.
Men viktigast av allt är att få vara med mina vänner som bryr sig om mig!
Vill hemskt gärna att det ska bli en minnesvärd dag med mina kompisar. Alla ska ha roligt dvs vill göra saker tillsammans. Sedan om det är: göra smycken, sminka varandra, rida, köra go-kart, bowla, laga mat, spela spel, spelar inte så stor roll. Det behöver inte vara dyrt för att vara kul.
Om någon är orolig tycker jag absolut att man kan prata med någon som man tror kommer vara med och planera, eller sin blivande man. Om man är kontrollfreak (typ jag...) - bit ihop och se glad ut! Tänk på alla som lagt så mycket tid på dig!