Rolig tråd!
1) Tidpunkt?
- Helst inte veckan innan, men två-fyra veckor innan. Gärna på en helg. Är ganska morgontrött så inte för tidigt dvs vaknar inte före 9 en ledig dag.
2) Klädsel? Klä ner/klä upp?
- Gärna klä upp! Jag går oftast i jeans och tröja/blus och hade tyckt det var kul om någon annan valde annorlunda (smickrande) kläder.
3) Aktiviteter under förmiddagen?
- Något lite lugnare eftersom det tar ett tag innan jag är helt vaken. Frukost/lunch med tjejerna, tipspromenad för att komma igång.
4) Aktiviteter under eftermiddagen?
- Något med fart i, eller nåt fysiskt! Rally, rida, boxas, segla en hobiecat. Saker som jag inte brukar göra men som är roliga att testa.
5) Uppfräschning?
- Ja tack eftersom jag hoppas på en händelserik eftermiddag. Gärna fixa till sig tillsammans, bli sminkad och uppklädd.
6) Kvällsaktiviteter?
- God mat, gott vin, frågesport. Vi kan gärna laga tillsammans. Gärna lite privat dvs om på restaurang i ett eget rum.
7) Detta vill jag helst slippa!
- För tidigt på morgonen, vill ju orka hela dagen! All typ av förnedring och för mig betyder det tex gå på stan i pinsam utstyrsel och sälja kondomer och kyssar, att bli packad, sjunga kareoke/spela in skiva (sjunger ap-dåligt och tycker inte att det är kul).
Annat kul DU vill tillägga?
Vill hemskt gärna att det ska bli en minnesvärd dag med mina kompisar. Alla ska ha roligt dvs vill göra saker tillsammans. Sedan om det är: göra smycken, sminka varandra, rida, köra go-kart, bowla, laga mat, spela spel, spelar inte så stor roll. Det behöver inte vara dyrt för att vara kul.
Jag vet redan att jag kommer få en bra dag trots att jag inte har någon aning om när, hur etc. Anledningen är att vi tjejkompisar har pratat om ev möhippor och vi har samma inställning: det ska vara kul!
Om någon är orolig tycker jag absolut att man kan prata med någon som man tror kommer vara med och planera, eller sin blivande man. Om man är kontrollfreak (typ jag...) - bit ihop och se glad ut! Tänk på alla som lagt så mycket tid på dig!