• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Du blir väl lika mycket hans fru oavsett vilket efternamn ni än tar? Varför är det hans efternamn som ska leva vidare?

Man gör u precis som man själv vill, och huvudsaken är att man är nöjd efteråt - oavsett vilket namn man än tagit.

• Ab fab

R vill inte byta- hans barn heter ju hans efternamn så det förstår jag. Jag har ingen relation till mitt nuvarande efternamn i alla fall så dte är ok. Sen kan jag väl tycka att R:s efternamn är lite krångligt

Det var så vackert i kyrkan. Linum har du kollat bloggen?

• Linum

Nu har jag sett bilderna! Kanonfina! Vad vacker hon var...

• FredagenDen13

bauti:
    Det var ju lite synd
    :-/
    Jag hade osså Nilsson som alternativ till mitt, men jag vann striden.

• Ab fab

SÅG NI
    att på TV400 kommer en bridezillaserie. Jag vill se... är det någon som kan spela in. Jag behöver ju visa R att jag är snäll och lugn o inte alls överplanerar ....

• FredagenDen13

Idag skall vi beställa min ring!!!
    *jublar*
    Skall bort till affären & klämma lite nu på lunchen, sedan är det dax att beställa

• FredagenDen13

Jag har redan lagt undan en ring, så jag vill bara titta en gång till.

• TezzAmore

Heeeej Linum!!! Saknat dig! *kramar om*

Lykke: Har tyvärr inte den kanalen... vill ju åxå se!

Jag byter också eftenamn, men bara halva kan man säga. Byter ut första delen, andra delen är samma!

• TezzAmore

Freda: Åh va kul!! Jag har redan köpt min ring och brukar gå och tjuvkika på den lite då och då. Sambon har nämligen poängterar klart och tydligt att ringen inte är min förräns vi gifter oss!

• Ab fab

min ringer ligger i bankfacket... den längtar efter mig tror jag....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3