• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

Jag är också seg. Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk- frusen och ruggig. ont i halsen. det blev Panodil och två timmar sova i soffan så idag är det bättre.

Jag är nöjd med provmakeupen. Den var ju diskret och det är så jag vill ha den, kände mig nöjd. Men å andra sidan är jag inte så speciellt bra på make up alls

Kommer Linum hem idag?

• FredagenDen13

bauti & lykke07:
    Usch då!
    Var nu varmt klädda & drick mycket te (med lite wiskey oxå), så att ni piggnar till!

• Addiz

Tezz: månskenstur med båt runt Manhattan (eg halva Manhattan blir det...) Helt jättefint

Fortfarande sjuk idag, har fått akuttid hos läkaren, eftersom jag blivit sämre... :(

• TezzAmore

Nämen, tjejer då!! Nu får ni krya på er alla tre!! Det är en order!!

• Ab fab

Stackars dig Addiz. Bra att du skall till doktorn. Hoppas det hjälper snabbt

• FredagenDen13

Addiz:
    Men stackars dig!!!
    Krya på dig!!!

• Addiz

lykke, Fredag, Tezz: tack!

Men det jobbigaste är att Leif jobbar, så jag måste gå ut med hunden, fast jag helst bara vill ligga i sängen...

• Petra74

Gomorron!!!
    Alla sjuklingar får krya på sig. Sjäkv har jag en 4-årig son här hemma med öroninflamation som man ska ge pencillin(inte poppis kan jag tala om)

Igår ringde en av Pontus klasskamraters mamma som är hårfrisörska. Hon och en anna tjej har öppnat egen salong. Blev så glad när hon ringde och sa att hon kan ta hand om mig 4 augusti. hade bokat en anna frissa först men det kändes inte riktigt bra där.
    Skall till hele och göra provupsättning i slutet av juni.

• Puman-prinsen

God morgon tjejer!
    Pigg och glad idag

TezzAmore - Du kan väl trycka in mig nånstan i baggaget? hehe
    Sååå sotis på er

Håller tupparna på fint väder idag...

• Nides

Godmorgon tjejer...
    Har haft så mycket att göra att man blir bara trött..
    Måste bara säga att jag hatar min kvinliga kollega. En sån Su**a!
    Ahhh

Addiz krya på dig. Om du vill så kan jag gå ut med hunden åt dig ikväll!:)

Lykke kul att du blev nöjd med make upen!

Tezz Jag kan fråga mamma lite när hon kommer tillbaka om hur det är att byta flyg o så. Men jag tror att hon hade direkt flyg från frankfurt till LA.

Annars så måste du se Lincon Memorial, Vita huset.... DU måste till George town såååå charmigt. Se måste du äta på cheesecakefactory! Deras angelhair pasta är såååååå yummi...
    Sen finns det ju en hel del museer där..
    Ganska häftigt att se FBI huset.. :D

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3