Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Det är ju synd om henne, för det är nog egentligen hans förtjänst att hon backar ur.
Ja, precis min teori. N sa att kopplet nog inte räckte så långt som till kyrkan.... Sorligt, men sant!
Fröken Malm:
Låt inte detta försöra för dig.
Det är din dag & det är bättre om att du är omgärdad utav riktiga vänner!
Vilken typ men synd om din väninna som har honom. Jag tror hon kommer att behöva dig i framtiden, det låter inte som ett förhållande som kommer att hålla.
Budar över varmt vatten, pressad citron, stor burk honung, vodka och panodil. Fr Malm- GAPA STORT
haha
Malm kommer att gå hem i eftermiddag....vinglandes vid Mölndalsvägen...aspackad av all vodka och whisky vi pumpar i henne
men lycklig kommer hon vara och frisk kommer hon att bli
Ja, jag får intala mig det.
Hon skrev i sitt sms att hon hoppades hon sa till i god tid......GOD TID!?!??!?!
Jag skrev att i bebisvärlden kanske fem dagar innan är god tid, men i bröllopsvärlden är maten redan beställd, bordsplaceringen gjord och festhäften upptryckta. Sen skrev jag att det jag är besviken över är att hon skickar ett sms istället för att ringa.
Jag antar att jag kanske ska ge henne en ärlig kommentar när jag själv fått barn, eftersom jag inte vet själv. Men jag går över lik för mina kompisar! Om jag så ska kräla till kyrkan, så skulle jag inte missa min kompis bröllop......
*gapar stort*
*raaaaaaaaaaaap*
snygg formulering Malm. Att vara ärlig i sin besvikelse och sorg kan aldrig vara fel.
God morgon tjejer!
Malm, tråkigt att höra om din vän... "gå över lik för mina kompisar"... det finns ett ord för detta, det ordet är Lojal! Du är en lojal kompis, sånna finns det ont om, jag är likadan! Problemet är bara att man ofta råkar ut för folk som inte är lika lojala tebax... då gör det ont...
Försök att koncentrera dig på att krya på dig istället! Även om det känns tufft!
Förresten, du har mail, bruden!