Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Åhh bauti, det såg ju helt underbart ut. Förstår att du längtar.
bauti - sååå vackert!
Med detta s--t väder vi har hemma så är det inte konstigt att du längtar!
Hoppas vi alla kan hitta någon dag som passar..
Ps: Jag hejar med på Egg & Milk
God Morgon tjejer!
Jag har åkt på världens förkylning!! Täppt näsa, snorig, ont i halsen och en hemsk hosta!! Var hemma från jobbet igår.... Vill bli bra NUUUUUU! Nån som har nåt bra tips på en huskur så man blir frisk fort!?!?!??!?
Förresten, min bästa kompis meddelade igår att hon inte kommer på bröllopet, via SMS!!!!!!!!!!!! Är såååååå besviken.
Stackars Malm. Sova o dricka mycket vatten är mitt bästa knep. Jobba inte. Stressa inte- är det något somdu behöver hjälp med kan ju commando weddingplanners hjälpa till!
Men va är det för sätt - varför sms? Så himla oartigt
Vet inte vad det är för sätt.....var så upprörd igår. Har skickat ett långt mail till henne nu på morgonen.
Jag har svårt att tro att vår vänskap kommer hålla. Och det har inte bara med bröllopet att göra.....hon är kuvad av sin man, och det finns inget man kan göra! Bara stå och titta på......
Hej alla glada BT-tjejer..
GUd vad jag saknar att vara här inne.. så himla mycket att göra just nu bara. Ville bara kolla in så jag har fått min dos för dagen.
Fröken MALM: DU borde vara hemma o vila!!!:D
Va tråkigt när folk medelar sånt via sms. Ännu tråkigare när det är bästa vännen. :(
Fröken Malm: GÅ HEM!
Är det hon du har berättat om som var gift med någon som pratade lite skit?.. Fy vad taskigt! Ignorera henne totalt om hon inte svarar på ditt mail. Vänner ska vara värda att vara ens vänner...
*hänger en whiskykagge runt halsen på Gösta så att han får springa ner till Fröken Malm*
Linum,
Ok, ska gå hem tidigare idag då....men först måste jag ju vänta in Gösta!!!
Ja, det är samma väninnna.....de har ju en treveckors bebis så jag begär inte att hon ska vara med och partaja natten lång, men på vigseln kan man gott komma, det har ingen bebis farit illa av. Förresten sover hennes man i gästrummet, för hans nattsömn blir störd av att bebisen vaknar och är hungrig......*suck*
Morning girls!
Fröken Malm:
Åh vad jag blir ledsen för din skull!!!
Först & främst, gå hem å kryp ner under en filti soffan. Sätt på en mysig film & drick en massa te.
Du måste vara rädd om dig!
Men vilken "bästa" kompis?!
Usch & tvi, hur kan man göra så????
Han kan säkert inte byta blöja heller, för det luktar nog för illa...
*skickar iväg Gösta nerför backen*