• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nickes-to-be

Lykke: jag har en bekant som gör tårtor, även bröllopstårtor. Hon har gått kurser och är utbildad konditor/bagare. Du kan få nummret om du vill! Maila mig i så fall!

• Ab fab

Nickes-
    gulle. Tack för hjälpen. Mejl ligger i boxen

• Petra74

Linum!
    Den länken på klänningen du skickade var jag inne på. Ärligt talat. Hur många har de måtten som fanns? Jag ligger långt över dessa iallafall!

• Carma07

Godmorgon.

Yuippie, det regnar idag. *trallar* Det blir ju medicin för vår trädgård.

lykke: Får nog ta en tripp till Alingsås och kika lite.

• Ab fab

god morgon

Carma-sen finns ju återbruket i Alingsås. Vi har sålt gamla fönster, köksinredning o liknande dit. Kanske kan man hitta grejer till trädgården även där

• Carma07

lykke: Har inte full koll på vart återbruket ligger. Är man lite påhittig kan man hitta grejer där som man kanske kan använda.

• Addiz

God morgon tjejer!

På plats i Lyon nu, firade min födelsedag med underbar pasta med rökt lax till middag igår. Min mor har också möte i Lyon idag, så hon var med igår, det var en liten tröst, när man måste vara borta med jobbet på sin födelsedag... ;)

Och saken blev inte sämre av att min m2b hade beställt en jättestor bukett med rosor och gerbera som stod på hotellrummet när jag kom fram :D Blev bjuden på champagne på flygplatsen inna vi åkte också, så dagen var väldigt bra över lag! :)

Och imorgon när jag kommer hem får jag m2b's present! Och på fredag firas jag på jobbet, och nästa lördag är det ju fest! JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR!!!!! :D

• Carma07

Addiz:
    GRATTISKRAMAR I MASSOR!!! Och fyrverkeri och blommor i överflöd. Hoppas du får en bra dag!!!!!

• Linum

Addiz: Grattiskramar från mig! Hoppas att du hade en bra dag. Jag tänkte på det hela dagen igår, men kom inte ihåg det när jag väl satt framför BT..

*hurrar och hissar flaggan på balkongen*

• Linum

Petra: 41cm i bystmått... är det med eller utan bröstkorg? *asgarv*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3