Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Lykke: jag har en bekant som gör tårtor, även bröllopstårtor. Hon har gått kurser och är utbildad konditor/bagare. Du kan få nummret om du vill! Maila mig i så fall!
Nickes-
gulle. Tack för hjälpen. Mejl ligger i boxen
Linum!
Den länken på klänningen du skickade var jag inne på. Ärligt talat. Hur många har de måtten som fanns? Jag ligger långt över dessa iallafall!
Godmorgon.
Yuippie, det regnar idag. *trallar* Det blir ju medicin för vår trädgård.
lykke: Får nog ta en tripp till Alingsås och kika lite.
god morgon
Carma-sen finns ju återbruket i Alingsås. Vi har sålt gamla fönster, köksinredning o liknande dit. Kanske kan man hitta grejer till trädgården även där
lykke: Har inte full koll på vart återbruket ligger. Är man lite påhittig kan man hitta grejer där som man kanske kan använda.
God morgon tjejer!
På plats i Lyon nu, firade min födelsedag med underbar pasta med rökt lax till middag igår. Min mor har också möte i Lyon idag, så hon var med igår, det var en liten tröst, när man måste vara borta med jobbet på sin födelsedag... ;)
Och saken blev inte sämre av att min m2b hade beställt en jättestor bukett med rosor och gerbera som stod på hotellrummet när jag kom fram :D Blev bjuden på champagne på flygplatsen inna vi åkte också, så dagen var väldigt bra över lag! :)
Och imorgon när jag kommer hem får jag m2b's present! Och på fredag firas jag på jobbet, och nästa lördag är det ju fest! JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR!!!!! :D
Addiz:
GRATTISKRAMAR I MASSOR!!! Och fyrverkeri och blommor i överflöd. Hoppas du får en bra dag!!!!!
Addiz: Grattiskramar från mig! Hoppas att du hade en bra dag. Jag tänkte på det hela dagen igår, men kom inte ihåg det när jag väl satt framför BT..
*hurrar och hissar flaggan på balkongen*
Petra: 41cm i bystmått... är det med eller utan bröstkorg? *asgarv*