Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Grattis Addiz, vilken trevlig födelsedag trots att du inte är hemma. Blommor och champagne låter kanonmysigt
41 cm... det är ju som min ena tutte
lykke: ha ha, den kommentaren gillar jag (om tutten alltså) ;)
TACK så mycket alla!
spanar runt... har alla gömt sig? känner mig ju ensam o övergiven
Här e jag
Kasta gelehjärtan. Tänk om det e en fuktig dag så dom fastnar överallt *asg*
Grattis i efterskott Addiz *kramar*
Skall ge mig ut i skitvädret å kalka gräsmattan, blä. Måste göras när det e regn
Halloj tjejer!
Hoppas allt är bra med er! Surfar förbi här lite i förbifarten, har mängder att göra på jobbet idag!
Carma och bauti: Hoppas era gräsmattor tar sig nu när det regnat en skvätt! Själv kände jag bara en klump i magen, jag kommer nog antagligen också börja att gödsla mattor nästa år, eftersom vi "väntar hus"! Så mycket att göra!
Addiz: *sjunger* "Congratulations, and celebrations..." GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
Tezz: Även om det är mycket arbete med hus och trädgård så är det så roligt. Blir spännande att se vad det blir för hus nästa år.
Carma07: Har hört det från en del! Fast just nu ser jag bara en massa jobb framför mig. Som att bygga uteplatsen, lägga stenar på parkeringen osv osv...
Jag kan inte låta bli att tänka att köpa hus måste vara som att skaffa barn. När jag pratar med kompisar som har barn och de bara suckar, frustar och stressar omkring, så kan jag inte förstå att det skulle vara nått positivt att skaffa barn. Men alla som har barn säger att det är så underbart! Många som jag pratat med som har hus har sagt att det är så mycket jobb, måste målas, byggas, grävas osv. osv. men så säger de efter en stund att det är så underbart! Man kan nog inte riktigt förstå det underbara i det förräns man sitter där! Hehehe!
Tezz: Tror säkert att det kan jämföras. Husköpet är ju det största köpet man gör. Och så ska ju huset ses efter och skötas.
Hejhej tjejer!
Efter en hemsk och kaotisk gårdag och natt så sitter jag här igen, lilleman snarkar i soffan och jag tittar på regnet som skvalar.....
Nu är det inte bestämt ännu men ev kommer vi att skjuta på bröllopet och det känns superduper ledsamt... Men, jag tänker hänga här ändå - om jag får