• Lina Pe

Vad önskar ni i morgongåva?

Ja vad ska man önska sig i morgongåva? Ska man önska sig något alls? Jag älskar verkligen smycken men vet att min blivande tycker det är svårt att köpa smycken och han hatar att ge gåvokort. Jag har funderat på att önska mig en spa-wekeend eller ett halssmycke men jag vet inte. Hur har ni andra det? Vad önskade ni? Vad fick ni som redan gift er? Vore roligt att få höra om det bara är diamanter och annat glimrande som gäller.

• Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?
  • Ollesmamma

Jag vet redan vad jag får: Ole Lyngaards lovering och örhängen.

• alvbröllop

Visste inte att man önskade sig morgongåvor - så jag önskade mig inget... hahaha så jag fick inget - ni e smartare än mig!

• alvbröllop

By the way! Jag känner en som fick en secret box OcH en bil av sin man!!!! Den ni! Udda hihi

• Balinda

en bil.. wow.. ja inte får ja en bil i alla fall. får nog inte nåt. vi e panka efter bröllopet... :)

• Majlo

Jag fick en jättefin klocka av min man. Det är en sån variant som man bär runt halsen eftersom jag inte gillar att ha armband. Till honom köpte jag en tavla med två träd som växer ihop. Jag skrev en dikt på baksidan av tavlan.

Håller med om att morgongåvan bör vara en överraskning och inte en önskegåva, men smaken är som baken.

• MrsNilsson

Jag får en morgongåva varje dag av min sambo, att få vakna upp med honom vid min sida varje morgon är den bästa present jag fått! Inget smycke eller någon annan present kan ge samma underbara känsla som att vakna upp dagen efter vårt bröllop och veta att vi är man och hustru :) ..

• Majbrud 2007

Vi har bestämt att vi ska satsa pengarna på en bröllopsweekend kort efter bröllopet istället för morgongåva.

• Snart_FruL

Vi hoppar över morgongåva, det känns inte så viktigt. Den viktigaste gåvan av alla har vi ju redan fått... varandra

• söta_bruden

Jag önskar att min M2B gör om min mors gamla enstensring och ger den till mig. Känns lite speciellt när det är något som går i familjen. Hoppas bara att han fattat vinken från mamma när hon visade honom den i förra veckan...

• Lothis

Åh,jag önskar mig kli på ryggen i ett år eller två ;) varje kväll ....

• Lina Pe

Nu har jag vinkat lite snyggt om vad som skulle kännas lite extra bra i morgongåva. Killen har ju ibland huvudet på skafft så med lite tur har han nu flera möjliga uppslag och det ena är faktiskt ett smycke, det andra en klocka och sen är det lite olika upplevelser.

Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?