• Lina Pe

Vad önskar ni i morgongåva?

Ja vad ska man önska sig i morgongåva? Ska man önska sig något alls? Jag älskar verkligen smycken men vet att min blivande tycker det är svårt att köpa smycken och han hatar att ge gåvokort. Jag har funderat på att önska mig en spa-wekeend eller ett halssmycke men jag vet inte. Hur har ni andra det? Vad önskade ni? Vad fick ni som redan gift er? Vore roligt att få höra om det bara är diamanter och annat glimrande som gäller.

• Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?
  • lottentotten

Jag önskar mig en cyclocross, och det kan jag ju bara drömma om *S*

• A:s wife

jag önskar mej en fin klocka, det är något jag verkligen saknar, och som skulle vara kul att få i morgongåva =)

• Sofia08

Jag hoppas att jag får ett fint guldhalsband med tillhörande berlock, eller ett par fina örhängen.

• LydiaLinn

Ett tips ang morgongåva är att spara den och ge den på smekmånaden tex. Efter bröllopet har man ju 1000 0000 intryck att smälta, presenter att njuta av och är helt uppspelt. Då kanske morgongåvan försvinner i bruset av allt det där.

Men att ha med sig en fin grej till resan och njuta av den vore kul? Tror jag kommer göra så. Och vad jag kommer önska mig...? Ingen aning! Ett smycke kanske. Vad ska man ge till sin man då? Gud vad svårt. Jag ger alltid kläder... Men det känns lite beigt kanske.

• Sofia08

En klocka känns ju väldigt klassiskt att ge till sin man i morgongåva. Annars kan man ju ge en secret box, eller varför inte en helkroppsmassage? Antingen av dig själv eller på salong.

• Lina Pe

Hihi... det verkar vara smycken som gäller. Men en ny klocka kanske man skulle kunna önska sig. Min nuvarande känns nog lite sladdrig. Hmmm... då gäller det bara att titta ut en snygg sak!

Jag har också funderat på att önska mig en upplevelse (alltså inte bara SPA) men den upplevelsen är lite privat så det spar jag här...

• 26maj2007

brukar inte morgongåva vara en överaskning?

bara undrar då de flesta ser ut som att de önskar sig vissa saker.

själv har jag blivit tillfrågad av min blivande flera gånger. men jag tycker det känns konstigt att önska sig något.

jag har frågat tillbaka då jag kände mig du annars.

jag vet ju redan vad jag ska ge honom, han har ingen aning om vad han ska få. men jag vet att jag kommer att uppfylla en av hans drömmar. gäller att ha bra minne och komma ihåg saker som sagts för par år tillbaka

• Anna_Sol

Jag tycker man inte ska önska sig ngt i morgongåva, det är ju upp till mannen att köpa ngt.

Jag förväntar mig inte attfå ngn, tror inte min fästman vet om att det exsisterar ngt som heter Morgongåva ens.

• September mys

Min sambo ska få en jag älskar dig bok som jag pysslat ihop själv + en massa sensuella/sexiga/colla kort på mig
    vet ej vad han har för planer, men jag är jätte dålig på att vänta så risken finns att om jag vet att han har ett paket kommer jag vilja öppna det på kvällen... så blir nog bäst om jag inget vet

• Clobberella

Vad jag önskar mig i morgongåva: att min man sparar pengarna till bröllopsresan i stället.

Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?