• Lina Pe

Vad önskar ni i morgongåva?

Ja vad ska man önska sig i morgongåva? Ska man önska sig något alls? Jag älskar verkligen smycken men vet att min blivande tycker det är svårt att köpa smycken och han hatar att ge gåvokort. Jag har funderat på att önska mig en spa-wekeend eller ett halssmycke men jag vet inte. Hur har ni andra det? Vad önskade ni? Vad fick ni som redan gift er? Vore roligt att få höra om det bara är diamanter och annat glimrande som gäller.

• Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?
  • Bens wife

Jag önskar mig helt öppet en enstensring i vitguld, att ha på höger handen. Önska sig kan man alltid, sen betyder ju inte det att man inte kan bli överraskad

• sjölejon

Ingenting.
    Han vet inte att det finns något som heter Morgongåva och själv hörde jag talas om det för några veckor sedan...

Skulle ju aldrig ha funderat annars på att man skall få ännu mer när man just haft bröllop med fest, presenter och allt möjligt!!!

Spar hellre pengaran till en bra fest.

• maljor

Jag har sagt att jag inte vill ha någon morgongåva eftersom min vigselring blev 5000 dyrare än jag räknat med men m2b vägrar lyssna på mig för han har tydligen redan bestämt sig för vad han ska köpa.
    Är lite fundersam på vad han har hittat på för han ser så full i fan ut

• Lilla jag...

jag har inte sagt att jag önskar mitt nåt speciellt till min m2b men jag skulle vilja ha ett fint halsband eller en tatuering.
    men blir det inget av dessa så blir jag glad iaf :)

• oddmolly

Min blivande säger att han redan bestämt vad jag ska få i morgongåva och jag är så nyfiken! Är ju inte förrän i augusti, hur ska jag kunna berga mig ända till dess...

• brud  nästa år

Jag skulle vilja ha ett guldhjärta.

• Snart Fru Seefeldt

Jag vill ha en klocka men tror inte jag far en. Min man2be ar lite tokig i klockor och sager att nar har koper mig en klocka sa blir det en 'riktig' typ cartier eller natt. Tycker det ar lite fanigt men ja ja.

Tror darfor inte jag far nagot alls. Han ar amerikan och tyckte seden var lojlig nar jag berattade eftersom man anda spenderar sa mycket pengar pa brollopet.

Visste ni forresten att det forr var lag pa att ge morgongava. Fraga mig inte hur dom holl koll pa det men sa ar fallet.

• Tizzeltazz

enl marockansk tradition ska jag få motsvarigheten till morgongåvan innan cermonin så vet iaf att jag kommer få en men vad...det har jag ingen aning om :)

• c_t

Jag hoppas att jag får ett par solitärörhängen eller ett pärlhalsband. Jag VET att han kommer att köpa något av dem, har önskat mig det varenda jul och födelsedag nu i 5 års tid och eftersom vi sparar så blev det inga presenter i år.

• Ippa

Jag vet redan att jag får ett diamanthänge och troligtvis får han en klocka av mig.

Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?