• Lina Pe

Vad önskar ni i morgongåva?

Ja vad ska man önska sig i morgongåva? Ska man önska sig något alls? Jag älskar verkligen smycken men vet att min blivande tycker det är svårt att köpa smycken och han hatar att ge gåvokort. Jag har funderat på att önska mig en spa-wekeend eller ett halssmycke men jag vet inte. Hur har ni andra det? Vad önskade ni? Vad fick ni som redan gift er? Vore roligt att få höra om det bara är diamanter och annat glimrande som gäller.

• Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?
  • Bettina.

Jag önskar mig ingenting, vill att vad jag än får ska vara helt och hållet hans egen idé :)

• N&N

Ingenting, han får överraska!

• caso78

Ngt fint personligt smycke eller en romantisk weekend... kommer inte på mer.. har faktiskt inte tänkt så mkt på saken... Roligare om han överraskar än att jag "önskar mig" en massa

• pralm

Jag önskar mig absolut ingenting och räknar heller inte med att jag får något, tror inte min blivande ens skulle tänka på det, men skulle jag få något så blir jag ju såklart glatt överasskad :) men får jag inget så gör det inget heller! huvudsaken är att vi vaknar som man och hustru :)

• Balinda

ingenting... vi har inga pengar kvar...:)

• Lena+Mattias=sant

Jag önskar mig en blin-bling ring

• Fru Cinderella

vi har gemensamt kommit fram till att vi inte ska ge varandra någon morgongåva.. lägger pengarna på bröllopet och sen bröllopsresa istället..

• Sara.80

Egentligen vet jag inte om vi har råd med så mycket extra grejer, men traditionell som jag är när det gäller det här skulle jag väldigt gärna vilja ha ett vackert och äkta smycke. Lite känsligt att be om det är det dock eftersom jag inte víll "tigga", men hinta lite taktiskt då coh då kan man väl göra .

• Idwill

Ingenting. Den största gåvan är att få vakna med hnm vid min sida, men som min MAKE

• Lina Pe

Många som vill bli överraskade. Jag också, men jag vill bli glatt överraskad.

Min blivande har många förtjänster men att hitta rätt preseenter är han bara halvbra på. Just därför är jag osäker på hur jag ska göra. Jag vill ju samtidigt inte peka ut något speciellt smycke för då blir de så "prissatt".

Fler som önskar sig/har fått?

Svar på tråden Vad önskar ni i morgongåva?