• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Makens Pela

Hallå flickor!

Härligt Vikan, grattis till intervjun! Det kommer gå som en dans!

Grattis Oms..eller vad man nu säger när exet fått barn. Det är inte illa, Storasyster blir storasyster två gånger samma år! *s*

• Makens Pela

Vikan? Jaja. Förresten grattis även till nedgången!!

• viktualia

Vikan här minsann! tackar för alla påhejningar! Jag kommer hålla er alla hårt i handen när jag styr stegen mot det farliga höga huset...

Just nu jobbar jag hemifrån, ska dra på tjänsteresa om några timmar. Pruttigt nog har jag ont i halsen - dags för mysko avkok!

• Telemarkgrrl

Gomorron, gomorron,

ojojoj, vår planering här visar att jag har 22 arbetsdagar kvar på projektet. Och det ska levereras 31 maj. Hur ska det gå ihop tror ni? *kliar mig i huvudet*

Ikväll ska vi gå på konsert, maken och jag. Fast det vet han inte om än. Hoppas att den är bra.:)

Omsan, i helgen är jag hundvakt till världens största hund. Jag kommer att vara tvungen att gå runt hela Stockholm för att få henne trött, vill du följa med??

• viktualia

*räcker upp handen* jag vill följa med!!! *fniss*

men jag ska vara i hålan och ta det lugnt.. inte rymma till storstan... ajabaja!!!

• Sister of the Night

Good morning Ladies, wherever U are :)
    *ursäkta för den töntiga "Wn röst i natten"-plagieringen, kunde inte motstå suget :D :D :D*

Hmmm, *läsa läsa* öhhh *host host*
    Nu ska vi se...

Grattis Omsans DOTTER som faktiskt blir dubbelsyrra! Kul!! :)

Å grattis Vickan som envetet filat sig in på intervju till superjobbet! inte illa pinkat du! ;) :)

Sen avisspam till Tellis som får va BÅDE hundvakt åt en björn OCH traska med björnen i El Huvudstada.
    Passa på och njuuuut, du vet inte hur bra du har det...!! ;) :D

• Zozo

Wow hejja Vickan!! nâr var det? (är det)

Telis.; vad är det för konsert ni ska pa?? *nyfniken*

Sis..; haha oh jag hade helt glömt bort (förträngt?) en röst i natten..

Nämen vad är det här .. klockan är 09.02 och jag är själv pa jobb.. Vart har de prudentliga tyskarna tagit vägen???

Hmmm.. jag har ett halvt problem kvar till helgens bröllop. Jag hittade nämligen tva fina kjolar fôrra helgen; en svart (nähä,) och en chokladbrun; Skor har jag men jag kan för f-n inte ga topless?? (Ska kanske starta en trad om det: "Jag vill inte ha nagot pa överkroppen; tror ni prästen gar med pa det?"...)

• Zozo

Hmmm.. Dagens I-landsproblem.. Vad kan man ha för färg till chokladbrunt (säg inte beige; jag är ingen beige människa.. ser sjuk ut i det)
    Bada kjolarna har en slags halvklockad modell (atsmitande runt höften/midjan och assymetriskt klockad runt knäna) och jag vet inte alls vad jag ska leta efter att ha upptill. Kanske typ ett linne med kavaj? Men jag hade gärna haft nagot som gick ner en bit liksom.. men tunika känns som om det skulle bli tält av det hela.. Suck!

• MuffinsTönt

Morrn!!!

Gissa vad jag fick läsa i se-tidningen idag. Jo! Orlando Bloom hunken ska bygga ett miljövänligt hus i London. Med solpaneler.

Ngt för dig Vickan? :?:D

Jag har sååån ångest idag. Vill inte alls gå till skolan.

• Sister of the Night

Zozo

Å så kommer jag och förstör din dag med ett psykologist trauma :D *ler illmarigt*

Jomen nog kan du gå topless på bröllopet, det blir säkert uppskattat om bara brudparet och övriga gäster ligger lite lågt med eventuella konservativa tendenser..... ;) :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4