• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Vickan tillbaka!!! Inga löpsedlar blev det...

Nu har jag ätit kassler och bönsallad till lunch och just slängt en spenatlasange i ugnen... ni vet ju hur jag är med mina matlådor.....

Matskedsgumman - Ursäkten var bäst i hela världen! heja heja!

• Ms K

vickan: dina matlådor är typ min stora dröm, tänk när jag har ett riktigt kök i en riktig lägenhet när mitt riktiga liv börjar (inte mitt pentry med två plattor, ingen ugn, ingen micro, ingen arbetsbänk...) då vill jag bli som DU! Matlådor i massor

• Ms K

glömde säga riktig frys... mitt frysfack rymmer typ två paket fiskpinnar. Thats it.

• viktualia

*beklagar sorgen för Matskedsgumman*

När jag bodde på korridor så hade jag en egen minifrys på mitt rum, lånade den av en kompis och det var verkligen jättebra!

Hur gick det förresten med ditt TV-inköp? blev det nån sån?

• Ms K

Vickan: Jag är så ilsken på mig själv när jag tänker på att jag faktiskt en gång i tiden ägde en liten frys (halvfrysskåf du vet) men nej den var jag så barmhärtig att jag efterskänkte till en kompis när jag höll på att flytta runt mycket en period... De är iof inte så dyra att köpa begagnade, kanske ska spana in nån sån...

Tv klarar jag mig fortfarande utan. Har upptäckt en underbar sida som heter tv-links.co.uk, massor med serier och filmer gratis och franko som jag tröstar mig med när tv-suget blir stort. Är det riktigt desperat har vi faktiskt ett sällskapsrum här i studenthuset där det står en tv och värsta mysiga ( not )sunkiga sofforna som nog består mer av öl än soffa skulle jag tro. Men man kan iaf se typ melodifestivalen etc där.

• viktualia

Det kan ju vara läge att köpa en sån där minifrys, för de är ju verkligen bra att ha!!!

Nu har maken kommit hem från sommarstugan/sina föräldrar. Trevligt med pussar!! *fniss*

• Oms

tjena tjena!

är inne o kikar mailen lite och ett recept på en ananas paj som jag blev såååå sugen på att göra.

ska laga fläskfile i ugn m grädde, chilisauce, senap etc och sen avslutar jag m ananaspajen. tror nog att det blir en bra kombination!

nä, nu ska jag sätta igång!

fortsatt trevlig söndag på er alla!

• Ms K

Trevlig söndag på er!

omsan: åååh ananaspaj som är typ bland det godaste som finns!!! herregud så gott!

kram kram på er, ses i morgon!

• MuffinsTönt

Jag mår sååå illa! Jag borde inte ha ätit en 2:a portion. :(
    Nu är magen jätte svullen och jag vill bara spy.

Känner mig som jag har blivit sumobrottare.

Vanligtvis skulle jag tycka Oms annanas paj låta jätte intressant. Nu vill jag inte tänka på den. Men Oms... Kan du mejla mig receptet så kan jag kolla på den typ imorrn eller nåt. :p:?:D

• viktualia

måste ge mig in i Ananaspajdiskussionen.....

Jag har gjort ananaspaj en gång.. och den blev så himla mesig i smaken att näääää ingen mer sådan för min del. Den innehöll konserverad ananas och kanske blir det bättre med färsk... *grubblar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4