Juni 2007 - ny tråd
Dags för ny tråd!
Dags för ny tråd!
Oj Pruppa! Vad roligt med en bebis!! Hoppas att allt går bra och att den titar ut snart :D
Hej tjejer!
Är det någon av er som vet vart man kan köpa billiga glaspärlor??? Ska göra girlinger med pärlor till bordsdekorationerna.
Girlanger ska det vara...
Glaspärlor...hrm...hobbyaffärer typ panduro eller liknande. Du får hålla ögonen öppna!
Jag har en returfråga...var kan man köpa en klocka för toastmastern att ringa i?
Det låter fint! Kanske ska sno din idé om glaspärlsgirlanger...
Kanske en "dörrklocka" det brukar ju finnas i mässing. Järnaffärer kanske??? Var det en sån du menar??
Sno på bara...
Mina pärlor ska dessutom vara mörklila man har ju inga speciella krav när man är brud
...
Missjay:
Finns jättfina sådana klockor på challigraphen. Man får dem även graverade!
Pruppa: LYCKA TILL!!
Nu har jag en fråga ocks Jag tänkte ha som löpare tvärs över borden. Men vad fasen det blir ju typ 25 dukar!!!Det blir ju svindyrt!! Nån som har tips och idé hur jag kan göra istället?
Marsuinna
Exakt min tanke! Jag har också tänkt ha en löpar på bordet och jag har ingen aning om hur jag ska göra. Verkar inte som att det finns riktigt billiga alternativ på det.. Men hoppas nån kommer med nåt förslag! :)
Finns jätte mycket fina pärlor på Panduro i alla dess färger! Använde pärlor till vår inbjudan, rätt cerise färg m.m.! H
Har tyvärr inget jätte bra förslag ang löpare men min syrra köpte eget tyg och sydde sina, vart rätt mycket billigare än att köpa färdiga!
Finns det inte löpare att hyra? Ska hyra dukar hos cateringföretaget och det blir mycket billigare än att köpa. Skulle gå runt 25:-/duken tror jag. Kolla hos cateringföretag och tvätterier! Har köpt pärlor hos panduro idag. Hjälp vad mycket det blir! Kostar att ligga på topp!