• discodivan

Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?

Hur länge åt du nutrilett eller naturdiet o hur mycket gick du ner?

vill inte ha pekpinnar om nyttigare sätt att gå ner i vikt osv - vill bara ha denna info - TACK

• Svar på tråden Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?
  • vixen not a tramp

Fast det är ju frivilligt, med coachen alltså, jag vet de som bara smyger dit och handlar och sen smyger ut igen. Väger sig och sköter sånt hemma.

• discodivan

4 mån till bröllopet, behöver gå ner 18kg, väger 88 till mina 170cm brukade väga 60 men nöjer mig med 70

• discodivan

ok, för jag vill inte ha ngn coach - men vi får se nu har jag satt ut annons oom att köpa cambridge lite billigare så vi får se imorgon vad det blir har fått ett bra erbjudande

• vixen not a tramp

Det låter ju bra! Känns inte som att du är så "skitfet" som du skrev tidigare i någon tråd. Du har ju barn och grejer! Klart du kommer gå ner 18kg, ta fem i taget så går det fint!!! Men, har du inte redan köpt klänning(ar)? Många frågor...

• discodivan

jo jag har ju fetma enligt bmi - sen sitter allt på magen - urk

har en klänning med korsettsnörning i 42-46, sen vinner jag förhoppningsvis drömklänningen imorgon i stl 38 som kan sys ut till 42

• discodivan

nä det känns som ganska lagom tid 4 mån för 18kg

• vixen not a tramp

4,5kg i månaden, låter mycket sunt!

Hoppas du vinner den!

• vixen not a tramp

Du rapporterar här va?

• discodivan

ja jag får göra det så jag håller pli på mig själv

• LissAnna

ett tips för att spara några kronor!! Gå in på modifast hemsida och beställ smakprover!! Kostar ingenting. www.modifast.net/index.html
    Kan rekomendera deras hallon smak. super god!!

• LissAnna

Glömde säga att modifasts potatis o purjolöks soppa också är jätte god! Gott att få varva med varm "mat" mellan alla shaker.

Svar på tråden Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?