Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?
Hur länge åt du nutrilett eller naturdiet o hur mycket gick du ner?
vill inte ha pekpinnar om nyttigare sätt att gå ner i vikt osv - vill bara ha denna info - TACK
Hur länge åt du nutrilett eller naturdiet o hur mycket gick du ner?
vill inte ha pekpinnar om nyttigare sätt att gå ner i vikt osv - vill bara ha denna info - TACK
puffar ..
Fast det är ju frivilligt, med coachen alltså, jag vet de som bara smyger dit och handlar och sen smyger ut igen. Väger sig och sköter sånt hemma.
4 mån till bröllopet, behöver gå ner 18kg, väger 88 till mina 170cm brukade väga 60 men nöjer mig med 70
ok, för jag vill inte ha ngn coach - men vi får se nu har jag satt ut annons oom att köpa cambridge lite billigare så vi får se imorgon vad det blir har fått ett bra erbjudande
Det låter ju bra! Känns inte som att du är så "skitfet" som du skrev tidigare i någon tråd. Du har ju barn och grejer! Klart du kommer gå ner 18kg, ta fem i taget så går det fint!!! Men, har du inte redan köpt klänning(ar)? Många frågor...
jo jag har ju fetma enligt bmi - sen sitter allt på magen - urk
har en klänning med korsettsnörning i 42-46, sen vinner jag förhoppningsvis drömklänningen imorgon i stl 38 som kan sys ut till 42
nä det känns som ganska lagom tid 4 mån för 18kg
4,5kg i månaden, låter mycket sunt!
Hoppas du vinner den!
tack
Du rapporterar här va?
ja jag får göra det så jag håller pli på mig själv
ett tips för att spara några kronor!! Gå in på modifast hemsida och beställ smakprover!! Kostar ingenting. www.modifast.net/index.html
Kan rekomendera deras hallon smak. super god!!
Glömde säga att modifasts potatis o purjolöks soppa också är jätte god! Gott att få varva med varm "mat" mellan alla shaker.
ok - tack