Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?
Hur länge åt du nutrilett eller naturdiet o hur mycket gick du ner?
vill inte ha pekpinnar om nyttigare sätt att gå ner i vikt osv - vill bara ha denna info - TACK
Hur länge åt du nutrilett eller naturdiet o hur mycket gick du ner?
vill inte ha pekpinnar om nyttigare sätt att gå ner i vikt osv - vill bara ha denna info - TACK
you go girl! Det ska gå!!!!
Själv gick jag ner 20kg på 3mån med cambridge förra året och det funkade super för mig! Kan rekommendera det, fastän det kostar mer.
ok, men varför går man ner mer med cambridge än med nutrilett?
En tjej på mitt jobb har i skrivande stund gått ner 43 kg med cambridge...
längtar tills jag får se henne, hon har varit borta, kommer säkert knappt känna igen tjejen!
kan man dricka kaffe eller the med mjölk utan att förstöra alltför mycket??
har varken råd eller samvete med 1800 spänn på cambridge 1 månad när 4 ungar o en karl vill ha mat oxå
Jag tror det beror på att cambridge kör ett program, samt träffar med konsulent..
och det håller på lång tid.. och man smyger in mer och mera vanliga måltider...
Från början går man på "ren kur".. och hur länge det pågår beror på hur stor övervikt man har...
På "ren kur" hamnar kroppen i ketos... eftersom man bara äter 500-600 kcal om dagen!
jomen jag menar under lika lång tid - vaddå program?, man äter ju likadant får i sig istort dett lika mycket kalorier
discodivan > Jag har hört att cambridge passar bäst för de med stor övervikt och ska hålla på med viktnedgång en längre tid....
Nutrilette kan man lätt använda att gå ner typ 10 kg relativt snabbt...
Vissa kan tappa 10 kg på två veckor med båda nutrilette och cambridge.. ju mer man har att ta av, ju fortare går det från början!
För en person med ca 10 kg övervikt har jag hört att de tappar 2 kg/vecka