• discodivan

Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?

Hur länge åt du nutrilett eller naturdiet o hur mycket gick du ner?

vill inte ha pekpinnar om nyttigare sätt att gå ner i vikt osv - vill bara ha denna info - TACK

• Svar på tråden Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?
  • discodivan

okidoki - så på kort tid spelar det ingen roll vilket man använder - men cambridge är nyttigast i längden?

• discodivan

ok, så jag som e asfet kanske blir av med lite nu om jag kör ordentligt med nutriletten? vågar man ha mjölk i kaffet?

• Marre07

du skrev vadå program: Jag menar att de flesta kör väl nutrilette själva, eftersom det går att köpa på närmsta mataffär... medan cambridge är mer som ett "program" eller vad man ska kalla det... som pågår under en längre tid.. och man får gå på träffar!

• ninasl

Du ville inte ha pekpinnar, och detta är ingen sådan utan enbart ett tips till er som försöker gå ner i vikt. Jag vill tipsa om aftonbladets viktklubb, gick ner 10kg där från 66kg-56kg, mellan maj och juni förra sommaren. Om man har svårt att gå ner i vikt men vet med sig att man skulle kunna äta bättre så finns det många bra verktyg där, speciellt för oss som inte väger så mycket till att börja med, både recept och träningspass.

• Marre07

Om du vill att kroppen ska hamna i ketos, ska du inte ha mjölk i kaffet. Utan dricka rent the och kaffe. Och max 2 sockerfria tuggummin om dagen, eftersom de innehåller kolhydrater..

• discodivan

nä har försökt viktklubb - inte min grejj

• discodivan

ok - vad innebär ketos?

• Marre07

ninasl >> Jag har också gått ner med viktklubb... 15 kg! Alla är olika, deras sätt passade mig! Grattis förresten!

• discodivan

tack snälla marre då ska jag skippa mjölken

• Marre07

Ketoner bildas när kroppen förbränner fett.. Ketonfas uppnås när man äter max 450-500 kcal och max 50 g kolhydrater på en kroppsvikt på ca 70 kg.

Svar på tråden Nutrilett eller naturdiet - hur mycket gick Du ner?