• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Skogstigern

bröllopsängeln: Tack för dina värmande ord igår. De var välkomna!

Ang det där med ringarna så har jag min så nära handen som möjligt, den har bildat en liten grop i huden så den sitter där den sitter. Jag skulle nog tycka att det var jobbigt att gå med ringarna för nära knogen, då slår mitt lillfingers "knoge" i ringarna!

• Bens wife

Skogstigern: jag röstar på skor nr 2! Jättefina!

Underkläder röstar jag alltid på NK damunderkläder, hittar ALLTID vad jag vill ha där. Finns sååå bra hjälp att få där.

Ha en bra dag!

• Johans2B

God morgon brudar,

Jättefina skor. Beror lite på vad du är ute efter? Jag gillade de prickiga. Är jättesvag för prickigt. Men även platta ballerina stuket. Kul med lite shopping.

Jag har oxå min ring så nära handen som möjligt. Annars känns det som om jag tappar den.

Ikväll skall vi träffa prästen och kantorn. Känns bra att få det avbokat. Då kan jag nog börja skriva ut vigselbladen nästa vecka.

Vad har ni bestämt att stoppa i toakorgen? Jag tänkte inte göra så stora korgar. Har begränsat med yta att ställa dem på. Inne på herrarnas har vi bara handfatet. Så det blir väl huvudvärkstabletter, plåster, nål och tråd, tamponger och bindor, genomskinnligt nagellack och kondomer tyckte sambon kunde vara kul. Har vi missat något?

• Lena+Mattias=sant

Johans2B: halstablett, något mot halsbränna kanske. Gärna handkräm för iaf jag for ibland jättetorra händer. Fläckborttagare var ett tidigare tips jag har sett.

• beach

Hjälp! Imorgon ska jag fotas till min secret box
    Någon som har tips på något inför denna skräck upplevelse ;)
    Jag är mycket nervös. Som jag skrev tidigare kommer jag troligtvis att ta mig ett eller två glas vin!

• Bens wife

beach: om det hjälper att veta så kommer det att kännas bättre när du väl är där och ni har satt igång. Jag var jättenervös men det var roligt! Lycka till!

• beach

Bens wife
    Tack! Jag hoppas att du har rätt!

• Slottet

Hejsan
    Nu tänker jag gå hem från jobbet....... SKall åka upp till Göteborg, till min tärna och bröllopsplanera och mysa hela helgen. Min chef ville ge mig en massa nytt arbete idag som jag skulle ha färdig tills på onsdag men jag sa "jag jobbar redan sena kvällar och helger så jag hinner omöjligt med det". Det kändes bra fast nu har jag lite ångest.
    Skogstigen - tack för att du berättade hur du haft det. Det har fått mig att tänka till.

Hoppas ni får en bra helg. Beach - det kommer säkert bli jättebra bilder till din box, berätta hur det gick sedan.

• Slottet

Skogstigen
    Var inne och kollade på skolänkarna. Jag håller med din sambo! De första var inte en höjdare men de andra paren var superfina. Skall nog nå in på Bianco och prova själv.

• Skogstigern

God kväll alla!

Ojoj vad jag har shoppat idag! Vi hade med oss min yngre dotter också, hon är snart 6 år och MYCKET vetgirig. Har aldrig sett min tärna skratta så mycket som idag...

Vi började med en skorunda, provade massor med halvfavoriter men så när vi kom till Din sko hittade vi rätt:
    Mina (tro't eller ej, det är barnskor!) : www.dinsko.se/o.o.i.s/924
    Tärnans: www.dinsko.se/o.o.i.s/924
    Mina dojjor är så läckra, kommer att passa perfekt till klänningen! Och tärnans skor är i exakt rätt nyans, de blir jättesnygga på henne!

Sedan shoppade vi underkläder, jag hittade en jättefin axelbandslös hudfärgad bh på Triumph. Den finns på engelska hemsidan under Curves, Fashion Curves.

Därefter gick det utför... Klänningar, kjolar, tröjor, strumpor, trosor, koftor, nattlinnen, det stod inte på listan men hittade hem ändå! Fast allt var till barnen. Själv hittade jag "bara" ett linne och en gul bh med trosor på HM.

Min sambo kommer att lyncha mig!! Det är underbart att shoppa!!

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)