Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Såg just att vår tråd var avstängd så jag startar upp en ny.
Välkomna alla majbrudar 2007!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1971423.html
Johans2B: Jaså, är du också fotbollsänka ikväll?
Du hade tur som hade möjlighet att se tecknen i tid och det var jätteskönt att du kunde bryta trenden! Kram till dig!
Det ironiska är att jag trodde jag hade stenkoll på att inte jobba för mycket och engagera mig för mycket i allt. Jag blir fortfarande paff när jag tänker efter att jag inte såg tecknen tidigare! Egentligen, vilken övermänniska kan göra allt och ändå må bra??
Idag börjar jag lära mig balansera, men det är svårt. Jag snubblar ofta fortfarande. Tack och lov har jag en underbar sambo som stöttar mig till hundra procent, utan honom hade jag varit värre däran idag!
Bens wife: WOW, kanonfin klänning!!!
Bens wife, jättefin dansklänning. Nåt sånt skulle vara kul att ha på bröllopet vi skall på i sommar. Får ge mig ut på stan och börja kika!
Vilken av brudklänningarna skall du ha? Nyfiken....
Visst är det kul med sport på TV? En fördel är att jag får använda datorn utan konkurrens....samt att jag själv kan styra upp vigseln...Näe där får jag allt stämma av att han gillar vad jag valt.
Mrs K: Ajajaj, stackars dig! Förstår så väl att du vill visa framfötterna på nya jobbet! Hur är din nya chef? Verkar som en förstående person om denne skickade hem dig!
Snälla, försök att inte jobba för mycket. Ta en dag denna vecka och gå hem i tid. Bara en, bara så att du får vila. Du behöver det!
(Jag klarar mig fortfarande inte utan magsårsmedicinen tyvärr...)
Johans2B: Här har man tur, guben är datakille så vi har varsin dator här hemma. T o m barnen (5 och 7 år)...
TACKAR TACKAR. Är jättenöjd. Köpte den på Scala i Sergelgången. (kostade 1795:- om nån ville veta).
Vid vigseln ska jag ha Garamaj Camelion som också finns att se i galleriet.
Mrs K, Lyd Skogstigernsråd och ta en tidigt kväll, gärna varje vecka. Du behöver det!
Lycka till och kram på dig!
Nu ska jag inte stjäla tråden med vägg-snack mer, det är dags att gå och försöka sova. Äldsta tjejen kommer snart att ta sin nattpromenad till toan (hon sover, ser kanonrolig ut!).
En jättekram till er alla, ta hand om er och jobba inte för mycket. Ni är bara en människa även om ni så gärna vill klona er!! Vill någon prata mer så finns jag antingen på mailen imorgon eller så hörs vi här, jag är hemma...
Suss gott!
Bens wife: Scala rockar!!