• Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)
  • Bens wife

God natt! Tack för ännu en givande kväll här på favvoplatsen!

• Johans2B

Bens wife, Garamaj klänningen var jättevacker. Kul att se vad ni valt för klänningar.

Skogstigern, vi har en gammal dator till, men den är kass och är dessutom placerad i vår skrubb/kontor (ombyggd klädkammare) så den vill ingen använda. Alla 4a slåss om denna/bärbar med trådlös router. Tur att barnen sover nu (5 och 3,5)...annars vill de spela Legoracer så snart jag öppnar den.

• Bens wife

Johans2B: TACK! Värmer att höra andras positiva kommentarer även fast man bestämt sig...

• Slottet

Skogstigern., Mrs.K
    Hmmm det känns inte alls bra, känner verkligen igen mig. Tyvärr verkar det som om min chef inte tycker det är några problem att jag jobbar som jag gör (han jobbar till och med ännu mer.) Efter min Stockholmsresa imorgon skall jag ta det lugnare. Försöka rensa bort möten och ta ut några av min miljarder övertidstimmar. Tack för att ni delar med er.
    Nu måste jag gå och lägga mig.

Bens wife - Underbar klänning, gillade brudklänningen och dina ringar oxå

• bröllopsängeln

oj vad ni skriver tjejer så roligt att läsa. Tråkigt att höra om er som mår dåligt *krama om* alltså tråkigt att ni mår dåligt men skönt att höra att man inte är ensam...magmedicinen står och väntar men jag lider mig igenom smärtan tills på fredag då jag har deadline. kan inte äta medecin innan för då blir jag sååå trött..men till helgen blir det en kur med medicin mot magkatarr..tur att det finns receptfritt numera..har haft riktigt tunga veckor nu med massa skräp..så jag hoppas nästa vecka blir bättre och med bröllopsfokus. Just nu får jag ont i magen så fort jag tänker på något som måste fixas oavsett om det är att vika tvätt eller göra vigselprogram....sådär så fick jag spy ur mig lite också

• bröllopsängeln

Bens wife: Åh vilka vackra klänningar! Dansklänningen var ju helt underbar tycker jag...ser framför mig hur snyggt det blir med den i danskavalkaden:)

Nu måste jag fråga en jättedum fråga...men varför har alla börjat ha ringarna så långt upp på fingret nära fingrarnas "knäskålar" ..är det någon modegrej eller finns det någon anledning?? Ända sen jag växt upp tills jag började leta mina ringar har folk haft dem långt ner på fingret närmare handen men nu verkqr alla ha dem högre upp mot naglarna...menar inte att det ena är finare än det andra men det är bara något jag sett och inte hängt med i när,var och hur det ändrades:)

• Bens wife

bröllopsängeln: Tack! Jag har inte tänkt på det där med ringarna nära fingerleden, såg nu att jag har mina ringar så. På mitt finger känns det helt enkelt bekvämast, även med bara förlovningsringen. Nåt annat svar kan inte jag ge

• Skogstigern

God kväll alla brudar!

Denna kvällen är det hockey (tror jag) på tv så jag sitter återigen själv i datarummet. Jag håller på att förbereda en shoppingrunda imorgon, ska till Kista med min tärna och handla lite.

Det jag har hittat hittills är ett antal skor att titta på, nog för att jag redan har ett par men jag ska ha ett par gräsmatte-vänliga dojjor också. Kanske dessa: www.skopunkten.com/product.aspx (nedröstade av sambon...)
    Eller dessa: www.bianco.com/collections/product_description.html
    Eller: www.bianco.com/collections/product_description.html
    Eller: www.dinsko.se/o.o.i.s/924

Det finns ju miljoner läckra skor!!

Vi ska shoppa underkläder också, har ni några bra tips? Jag är ute efter en axelbandslös gul eller cremefärgad BH, eftersom jag "bara" ska ha transparent spets på livet. Funderar på en sån där Freebra, någon som har testat?

Sedan ska vi handla saker till toakorgen också, det ska bli kul! Och lite annat smått och gott, jag brukar aldrig ta mig från gallerian utan minst 10 kassar...

Svar på tråden Majbrudar 2007, ny tråd (nr 4)