• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • Bruden blå

Gudinnan

he he. ja tänkt vad mycket nytt man lär sig. själv kör vi bubblor och slipper på så sätt tyllpåsarna. försöker in i det länsta komma bort från tyllpåsarna, även om jag haft mina svaga stunder då jag övervägt dom :D

• janazi

Får man vara med här även om man ska gifta sig den 11/8 ?

• kela81

maljor-grattis till ringköpet Kul Vi ska ta tag i det där nu i mars.... Lyckades äntligen få ordning på gästlistan igår, och prata igenom en hel del andra saker med sambon (han kunde ju inte smita någon stans....vi satt fast i en sovkupe på ett tåg ) hehe....
    Så det
    känns bra, i morron eller på tisdag ska jag köpa papprena till inbjudningskorten.

Har ni kollat in min klänning på hemsidan? (det var ju nån som ville se den) för jag tänkte ta bort den snart....ifall nån nyfiken släkting/bröllopsgäst lyckas nosa upp sidan.....

Bara 5 månader kvar idag

• maljor

smartiz

tackar fast syrran blev avundsjuk och hävde ur sig att den var ful och en j-la skrytring och undrade hur jag skulle kunna ha något sådant på mig =(=( men nu blir hon sur på allt för att "jag hinner gifta mig före"... oerhört tråkigt =(

Ska diskutera lite med sambon idag oxå över dekorationer osv... har noll ideer på hur vi ska göra med borden.

Ja jag vet Va ut och käkade i fredas för att fira att det bara är 5 månader kvar och för att vi har varit tillsammans 6 år imorrn

• kela81

maljor-åh...grattis till det med då!!!

Trist med din syrra....det är jobbigt med sånna som inte kan glädjas åt andra Min bästa kompis syrra var precis lika dan inför derad bröllop förförra sommarn...Hon hadde gift sig budget, borerligt och struntat i att ens ha middag för de närmaste....å hon gjorde verkligen allt för att sabba stämningen----
    själv har jag min mamma som är såndan...men hon har fått totalförbud att ens nämna bröllop när jag är i närheten nu,för då lägger jag på luren och så får hon sitta där själv.....

Är hon äldre än dig syrran?

• maljor

smartiz

tack för det oxå

japp - ett par år äldre. Hon skulle ha gift sig i somras oxå men har inte planerat nånting trots alla mina försök att hjälpa henne. Så det enda hon har gjort är att boka kyrka och det kommer man inte så långt med.

• Cecilia.A

åh... redan hittat ring...
    Vi har tittat runt lite och jag har fastnat för en jättefin enkel modell från Ole Lyngard. Så svårt... Tanken är ju att ja ska bära den resten av mitt liv.
    Har iaf hittat min klänning och vi har skickat inbjudningskorten, det gjorde vi nu i veckan.

• kela81

maljor-nä..d.et blir inte mycket till bröllop med bara kyrkan bokad

• maljor

Cecilia.A
    Jo, det är jättesvårt att välja ring. Bestämde mig först igår efter att ha provat ringen 1000 ggr tror jag Känns det rätt med ringen så är det det oxå =)

smartiz
    nä jag vet ;) eller, bröllop blir det ju men det är ingen som kommer om man inte är inbjuden...

• kela81

nä....så är det ju Och det kan nog bli lite trist att stå där själv i mjukisbyxor och tralla på en psalm typ

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*