• Bruden blå

4 Augusti 2007 *Tråd2*

Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*
  • tezzilezz

nja vi har väl funderat lite, det blir en med mousse i i alla fall, o chokladsmak någonstans... sen vill vi inte ha marsipan eller grädde uppe på så d blir riven vit choklad... Ni då?

• Mysprick

Vi vill ha chokladbotten med vitchokladmousse och ngn kolasås mellan, och sugarpaste på...
    Är lite av en chokladjunkie
    Vi ska ha viltinspirerad meny, så kanske kan man ha hjortron ngnstans... Lingon är ju i och för sig också gott... Oj va sugen jag blir!!!

• tezzilezz

mm, vad mumsigt det låter, man blir ju sugen på tårtan redan nu...

• Melleni (4/8-07)

i dag va vi i väg till bronsil och designa våra egna ringar. 14 April får vi se reultatet. de kändes väldigt bra eftersom jag haft så svåt att hitta nån som passar mig. Spännande:)
    I dag skickade i även i väg våra första inbjudningkort som ska till Finland de i sverige får vänta en månad till.

• tezzilezz

ja har sett mina stenar nu, såååå fina!! Har beställt ringen nu, längtar tills den blir färdig.. vill inte ha den för tidigt hemma så ja hoppas det tar några må´nader i alla fall...

• tekanna

mysprick
    Ahh... tack! Tänk att jag inte hittade den när jag letade!

Då har även jag hittat med andra ord.

*ska genast läsa ikapp*

Idag slutligen skickade vi iväg våra inbjudningskort. Känns såå spännande! Imorgon lär de flesta få dem (de inom Sveriges gränser iaf).
    Vilken känsla det var att stoppa ner dem i brevlådan - "nu finns det ingen återvändo"! Haha... men eg finns det ju det ändå, ända fram tills vid altaret rent krasst.

• tekanna

så, då har jag äntligen läst ikapp.

Såg att ni diskuterat ringar... Den ringen jag funderar på är faktiskt en sådan smal variant som den andra ringen som maljor hade länkat till (därav tycker jag ju den är snyggast ). Jag vet dock inte hur den ser ut tillsammans med min förlovningsring som också är något kupad. Kanske ska bege mig ut en dag och testa...

usch vi ligger så långt efter er alla i planeringen och jag får panik på tanken!

• Bruden blå

tekanna

Jag har provat den där smala ringen till min kupade och tyvär såg det sådär ut.
    Har man en kupad så verkar det svårt att hitta raka ringar till som är snygga tycker jag. Men bästa är att prova innan man köper.

Och visst blir man så lätt stressad av allt som är kvar att göra.
    På söndag är det 5 månader kvar.
    5 månader, det känns helt plöstligt som jättekort tid. Men eftersom jag längtar efter sommaren så känner jag samtidigt att sommaren känns jätteavlägsen.
    Sitter som bäst och fnular på våra vigselprogram. Har gjort två olika varianter. vill ju ha det enkelt tänker vi. Lite kul och leka, men svårt att hitta snygga textsnitt tycker jag.

• kela81

oj...ja just det ja...det är ju snart bara fem månader kvar Och jag som tyckte att det alldeles nyss var över året
    Käns som om det börjar bli dax att skynda på hela "cirkusen" lite å ta och sätta sig ner å fixa allt nu....
    på måndag eller tisdag ska jag iallafall iväg å köpa papprena å äntligen ta å få iväg de där inbjudningskorten....

• E.C

hej

måste bara fråga ska ni ha efterrätt och isf vad ska ni ha?? vi hade tänkt glass men det verkar svårt om de blir 30 grader varmt

Svar på tråden 4 Augusti 2007 *Tråd2*