• Lilla jag...

Vart är alla?

jag har gått in och ut på forumet hela dagen och det är nästan inga alls som skriver...är det jag som har ett tråkigt liv eller är det bara en tillfällighet?

det är ju nästan att man borde ta sig i kragen och göra nåt vettigt här hemma istället...

• Svar på tråden Vart är alla?
  • discodivan

mm håller oxå på o letar de sista adresserna, så jag kan skicka iväg de där j-a inbudningarna npn gång

• Lilla jag...

haha...jag har alla mina adresser klara men självklart så har inte min blivande "hunnit" fixa fram alla på ett par månader...haha

• Cavatina

Vi skrev ut adresserna i det typsnittet som passade till inbjudningarna och sen stoppade jag ner adresslappen i kuvertet och kalkerade (med blyerts) över till kuvertet och fyllde i med svart penna. Ett tips kanske?

• Cavatina

Känner igen det där med "inte hunnit"....

Och det här med hemliga nummer.. Jag kan bli vansinnig på det!

• discodivan

ah, vad duktigt - jag skriver ut lappar o klistrar på jag

• discodivan

min karl brukar alltid berätta innan om jag får ett nummer eller ej, inga hemlisar där inte

• Cavatina

Ja, det är nog bättre att göra så egentligen.. Man kan ju bli lite sån att man stångas med detaljer som ingen annan änman själv bryr sig om eller kommer att notera. Jag ska berätta för alla hur duktig jag varit så de förstår arbetet bakom......

• Lilla jag...

jag gör på det gamla klassiska sättet, skriver för hand... och tyvärr fick det bli vanliga tråkiga kuvert också eftersom det inte fanns i samma storlek som jag gjort korten...och vi har inte råd att specialbeställa heller...

• Cavatina

Hahaha, hemliga nummer....

• Cavatina

Jag jobbar i pappershandel och har en smaskig rabatt som jag inte var sen att utnyttja. Bra att ha nytta av jobbet mellan avlöningarna också..

Svar på tråden Vart är alla?