• frokennina

Blomstermåla, Särö i sommar?

Någon som ska sin bröllopsfest på Blomstermåla i sommar?

• Svar på tråden Blomstermåla, Särö i sommar?
  • frokennina

Vet inte än vad det kostar jag återkommer... prova att maila BM!

Påskhönan går det inte diskutera menyn med dem då? Tycker de var väldigt tillmötesgående och flexibla när vi pratade med dem....

• påskhönan

frökennina:
    jag har ringt BM idag o vi skall komma dit på lördag för att prata igenom allt med både meny, bord/dukning, skumpa och all annan planering, så nu känns det glatt o spännande igen! Har bara 2 veckor kvar men det känns ändå som att läget är under kontroll. Vi skall ju inte ha någon baluns utan bara middag m våra familjer men vill ändå att allt ska bli så perfekt som möjligt! Lusläser alla väderprognoser,
    är nästan mest nervös för vädret faktiskt!

• frokennina

Vad härligt påskhönan Då håller vi tummarna för att vädrets makter står på er sida denna dag

• alvbröllop

Hi hi mitt ex jobbar som kock (inte huvudkock dock) på Blomstermåla. Kul å höra om folk som ska gifta sig där. Det e ju tokfint där. Har varit där några gånger i jobbet nu.

För er som valt att ha bröllopsnatten på hotellet uppe i backen så kan jag bara säga - det e perfekt som backup för fotografering om det regnar!

• frokennina

Tack för tipset alvbröllop har funderat över detta med fotografering och regn... kan du utveckla eller ännu bättre har du några bilder?

• Soffi 070707

Spännande med bröllop om bara två veckor, vi håller tummarna och räknar med en detaljerad beskrivning! :)

Här är en länk till ett par som har fotats vid Blomstermåla och Särö Hus, kanonfint!

• påskhönan

Självklart skall ni få det!! Men inga detaljer fr bröllopsnatten...;)
    Soffi 070707
    Vart tog länken vägen?

• frokennina

Länken fungerar inte

• frokennina

Hittade dig ändå Superfina bilder

• Soffi 070707

Lättast är nog att kopiera länken, vet inte varför den inte visar hela som en klickbar länk.