• bröllopivinter

Vilka trosor.....

Har ni tips på vad man ska ha för trosor under en klänning som är ganska tunn. Alltså trosor som sömmar och kanter inte syns igenom på? Det finns ju såna BH:ar... String eller "vanliga", vad tror ni blir bäst för att de inte ska synas igenom?

• Svar på tråden Vilka trosor.....
  • bröllopivinter

missZapon

precis dom jag kollade på! superbra trodde inte sloggi gjorde så fina.....

• pickolina

missZapon - :D Jag tänkte inte ens på det, jag skrev oxå "sömnlösa".. *asg*

• Vidalila

pickolina - ja, fast jag kallar dom "inte-tant" :d

• Fröken Rosenknopp

jag hade inga trosor alls

• Vidalila

rosenknopp

ja det är ju också en variant :) skulle dock inte funka för mig eftersom jag har väldigt oreglbunden mens.... hahahahha

• missZapon

vore nog väldigt jobbigt men en mensolycka på bröllopet!

• Vidalila

nja, bara min vanliga tur... karma säkert ;)

• missZapon

Kollade lite mer på sloggis hemsida. Såg att de nu har string i samma material som de de vi pratade om tidigare, kanske kan vara ett alternativ om man inte känner sig bekväm i hipstears.

• Vidalila

(OT)mirranda - nu beger du dig medebums tillbaka till vår tråd! har skivet en sak till dig! :)

• Mirranda

Genast Vidalila! Jag bara är här å letar efter dej... :)

(förlåt TS)

• Viola2007

SLOGGI har super bra trosor där sömmar o kanter inte syns... har själv flera såna!!
    Finns i olika färger... Kolla på en variant där det är lite glitter på högra framsidan och "blom" formad på baken... vet inte hur jag ska förklara men du hittar nog. Förresten, Lindex har erbjudande nu... Ta 3, betala för 2... hihi.
    Lycka till!!

• bruttan85

Hmm, kan inte du gå under piller några månader innan bröllopet så att du får koll på din mens? :)

• Joleen

Sloggi har hipsters i microfiber som är väldigt tunna och följsamma. Finns i beige, typ hudfärg, vitt, svart etc. Jag har dem till vardags och älskar dem. Finns på Twilfit. (Köpte mina förra året så jag hoppas de finns kvar!)

• pickolina

Hmmm, tror att det är många som inte läser tråden innan dom skriver inlägg... *fniss*

• missZapon

pickolina - haha ja så måste det vara. Jag satt precis om fundera på om de var knäppa eller bara konstiga. Klart de inte har läst tråden. Vilket pucko jag är när jag är trött

Men måste ändå vara bevis för att sloggis sömlösa hipstears är populära...

Svar på tråden Vilka trosor.....