• bröllopivinter

Vilka trosor.....

Har ni tips på vad man ska ha för trosor under en klänning som är ganska tunn. Alltså trosor som sömmar och kanter inte syns igenom på? Det finns ju såna BH:ar... String eller "vanliga", vad tror ni blir bäst för att de inte ska synas igenom?

• Svar på tråden Vilka trosor.....
  • Mirranda

mitt spontana svar är string, men det är aldrig snyggt om det någonstans syns att det är det. Kanske ett par hipster i jättetunt material och lite lösa sömmar, eller storleken för stora så de inte sitter åt?

• c_t

sloggi har "sömmlösa" trosor kanske inte dom sexigaste men dom är iaf sköna

• Vidalila

sloggi har hudfärgade trosor utan kanter på- alltså inte tant-sloggi utan "sloggi hipsters" tror jag att de heter. Eller köp ett par hudfärgade hipsters och klipp av sömmarna på höfterna/ benen! det brukar jag göra. Varning för vita, eftersom det syns väligt mycket i motljus!

• Mirranda

ha ha ha, ta varningen på allvar! Klädde mig i vita tunna trosor och över det en vit kjol. Sen kom spöregnet och min tröja var way för kort... :(

• bröllopivinter

tack för tipset! Man vill ju gärna ha lite läckra underkläder men viktigare att de inte syns igenom tycker jag! Förhoppningsvis sitter de inte på länge under natten ändå!

• bröllopivinter

Mirranda: Åh fy! Ja det vill jag ju inte ska hända.....

• pickolina

Säger detsamma, sloggis sömnlösa i beige/hudfärgat.

• Vidalila

kör på sloggi vetja! jag vet också att många har med sig sina fina underkläder och byter om till dem inför natten, eftersom det kan bli lite svettigt att ha dem en hel dag. sen var det nån som varit på ett bröllop där man sett konturerna av väsrta raffsetet, vilket måste varit jä*ligt pinigt!!!

• pickolina

Det finns andra märken som har sömnlösa oxå.. En välsorterad underklädesbutik lär ha bra utbud... Sömnlöst och hudfärgat är i alla fall det som syns minst, oavsett modell...

• Mirranda

Ha ha ha nä fyy, där försvann illusionen av den oskuldsfulla bruden i ett raffigt vips! ;)

Svar på tråden Vilka trosor.....