• bröllopivinter

Vilka trosor.....

Har ni tips på vad man ska ha för trosor under en klänning som är ganska tunn. Alltså trosor som sömmar och kanter inte syns igenom på? Det finns ju såna BH:ar... String eller "vanliga", vad tror ni blir bäst för att de inte ska synas igenom?

• Svar på tråden Vilka trosor.....
  • bruttan85

Hej TS
    Sloggi har tillverkat en serie nya underkläder som är helt sömmlösa (tror jag det heter). Trosorna kostar runt 100 kr och finns i olika färger. De finns i de flesta butiker och min m2b anser att de är de sexigaste trosorna jag har haft ;)

• bröllopivinter

har kollat sloggis hemsida nu, de var ju riktigt fina faktiskt! Tack för tipsen!

• Vidalila

ja det är dom jag menar som bruttan pratar om!

• bröllopivinter

bruttan85

bara hoppas min m2b har samma smak då

• missZapon

Måste få slå ett slag för sloggi, som nämns tidigare, deras sömnlösa hipstears sitter riktigt bra och de hudfärgade syns inte alls under kläderna. Just hud-färgade är kanske inte så sexigt men tycker annars att de sitter riktigt bra och snyggt. Sloggi känns som ett märke som säljer mammas rediga bomulls-trosor liksom, men deras nya älskar jag. Hyfsat billiga och super bra kvalité.

sloggibutiken.se/Product7716866d-ffdc-4312-8e87-35fa685cbb45.aspx

• Vidalila

nä men byta på kvällen!!!

• Vidalila

WOW! dom hudfärgade var skiiitsnygga! ska köpa i morgon! älskar den färgen och ljus guld! *vässar plånboken*

• missZapon

Oj nu han ni skriva massa snabbare än mig.

Och självklart menar jag itne att trosorna är sömnlösa utan sömlösa. det är snarare jag som är trött och borde sova!

• pickolina

Yepp, det är nog dom som alla i tråden pratat om...*fniss*...dom som heter "light hipster"... :)

Svar på tråden Vilka trosor.....