• Joleen

Vi ska gifta oss!!!

Vill bara berätta, för jag är så glad!

Min pojkvän frågade 1 jan -07 om vi skulle förlova oss. Jag sade ja men vi har inte haft tid att fixa ringar och så ännu då vi är mitt uppe i en stor flytt. Vi kommer förmodligen att göra det i februari. Igår frågade jag honom när vi skulle gifta oss för jag ville känna honom lite på pulsen, jag är inte traditionell av mig men jag vill vara en ung brud och för mig är förlovning ett löfte om att gifta sig inom en snar framtid. Så vi bestämde att vi skall gifta oss innan jag fyller 24, dvs 2:a november -08.

Jag är bara så glad för att han har samma inställning som jag och att det inte kommer dröja länge innan vi är gifta!

Nu får jag bara hålla i mig så jag inte börjar planera för mycket!

• Svar på tråden Vi ska gifta oss!!!
  • Joleen

Jaa, vår dröm är att bli vigda av en präst utomhus, sen åka limo till en underbar restaurang och äta en romantisk och god middag, gärna med utsikt över New York skyline. Spendera natten i en svit med champagne och choklad och sedan få frukost på rummet.

• lillprinsessan

Åhh, det låter helt underbart! Va härligt att höra att inte alla som gifter sig utomlands gifter sig på en vit strand.

• Joleen

Nej, det känns lite för svensson för mig (no offence!)! Tanken är att vi ska vara i NY i ca 9-10 dagar sammanlagt så vi får en bröllopsresa samtidigt! Det finns ju så mycket att se och göra där så det kommer bli en rolig och hektisk vecka!

• lillprinsessan

Åhh, jag blir nästan lite avis!

• Joleen

lillprinsessa:

har du något bröllop inplanerat?

• lillprinsessan

Ja, jag gifter mig om en månad. Det mesta är klart, det är bara lite detaljer kvar.

• Joleen

lillprinsessan:

OK, hur, var när?

• lillprinsessan

Vi gifter oss utan Umeå, i ett litet kapell. Jättemysigt och avskilt, lite i skogen. Ska ha festen i en lägergård som ligger bredvid. Har ca. 50 bjudna, nästan alla kommer!

den 17 februari kl. 14 är det dags!

• Joleen

Grattis!

Har du foto på din brudklänning, ringar etc?

• lillprinsessan

Gå in på www.nixa.se. Klicka på modellsök och sök efter modell 893, min klänning..

Min ring har jag ingen bild på. har försökt hitta på nätet men den är ovanlig. det går inte att beställa. den är i alla fall en engelbert i rött guld, med detaljer i vitt guld och 6 st. diamanter. väldigt små diamanter, men diamanter.

Nixa 893,

Svar på tråden Vi ska gifta oss!!!