• Joleen

Vi ska gifta oss!!!

Vill bara berätta, för jag är så glad!

Min pojkvän frågade 1 jan -07 om vi skulle förlova oss. Jag sade ja men vi har inte haft tid att fixa ringar och så ännu då vi är mitt uppe i en stor flytt. Vi kommer förmodligen att göra det i februari. Igår frågade jag honom när vi skulle gifta oss för jag ville känna honom lite på pulsen, jag är inte traditionell av mig men jag vill vara en ung brud och för mig är förlovning ett löfte om att gifta sig inom en snar framtid. Så vi bestämde att vi skall gifta oss innan jag fyller 24, dvs 2:a november -08.

Jag är bara så glad för att han har samma inställning som jag och att det inte kommer dröja länge innan vi är gifta!

Nu får jag bara hålla i mig så jag inte börjar planera för mycket!

• Svar på tråden Vi ska gifta oss!!!
  • Karro.P

hej och gratis.. tro mig man kan inte planera för mycke...suck!! det går så fort nu i slutet.. suck! men det är roligt hihihi.

• lillprinsessan

Grattis!

Planera och planera, du kan ju kolla dig för lite när det gäller klänningar, kyrka o.s.v. Det är alltid kul!

• lillprinsessan

Nej! Jag trodde jag skulle hinna först! Typiskt...

• A:s wife

GRATTIS!!
    lycka till med allt planerande!

• Joleen

Tack alla!

Anledningen till att jag inte vill börja planera för mycket är att vi ska gifta oss i hemlighet utomlands så det går nog ganska snabbt att planera

• lillprinsessan

Åhh, va härligt. Vet ni vars än?

• Meddelande borttaget
  • Joleen

Nej, men just nu lutar det åt New York. Skulle vara så coolt att gifta sig i Central Park eller liknande!

Svar på tråden Vi ska gifta oss!!!