• duvan8
    Äldre 18 Jan 19:17
    3593 visningar
    38 svar
    38
    3593

    Ö-viks brudar 2007???

    Finns det några ö-viks tjejer som tänker gifta sig under detta år. det skulle vara kul att byta ideer och funderingar med eller bara snacka lite skit :)
    Jag själv ska gifta mej den 3 mars dock inte här utan i stockholm för vi åker utomlands direkt. men jag bor och lever här i örnsköldsvik.

  • Svar på tråden Ö-viks brudar 2007???
  • duvan8
    Äldre 4 Feb 07:16
    #0

    Godmorgon

    min secretbox innehöll då jag bar en vit underklädes body med spets den är super fin tycker jag. jag hade fixat håret och sen hade jag även en päls cape med på vissa bilder eftersom vi gifta oss om 27 dagar.............oj vad nära det känns.

  • Bubbla­n73
    Äldre 4 Feb 20:58
    #0

    Tack för förtydligandet..jag tycker det är modigt att fota sensuella kort - själv får jag nog fixa något annat till morgongåva. Jagh ar just varit och träffat 5 kompisar som ställer upp och hjälper till med olika ansvarsområden före och under bröllopsfesten. Det är mycket att tänka på....trots att vi enbart ska ha en kort cermoni och lägga mest krut på en hejdundrades rolig fest.

  • Maria_
    Äldre 12 Feb 22:34
    #0

    Hej alla Öviksbrudar. Jag tänkte lägga ut adressen till vår hemsida om ni är intresserade. Finns bland annat bilder på våra inbjudningar som ska iväg inom några veckor.

    mariaokarlanton.weddingannouncer.com/

  • duvan8
    Äldre 16 Feb 09:53
    #0

    Hej alla ö-viks brudar har ni gått i idé.

    Jag själv börjar drömma mardrömmar om mitt eget bröllop. Allt händer som inte får hända.
    Min m2b är alldeles för lugn och absolut inte nervös. jag har ont i magen och allt känns konstigt. Idag ska jag in för att prova klänningen en sista gång för att kolla hur mycket vi behöver sy in den. Pappa ska vara med och titta. Jag är jätte nyfiken vad han ska säga om klänningen. Ha det. Jag kan inte fatta att det är bara två veckor kvar, 3 mars...

  • albin0­4
    Äldre 17 Feb 09:09
    #0

    GODMORGON GODMORGON!!!

    Hur står det till med er alla? Här är läget under kontroll. Har varit borta härifrån ett tag(pga att min pappa blev alvarligt sjuk och höll på dö bort för mig,nu är han som tur är på bättringsvägen) och jag är tillbaka här....

    duvan8
    3 veckor kvar....SPÄNNANDE!!!
    Börjar du att bli nå nervös? Har ni fixat allt så det är klart eller är det något som fortfarande behöver fixas till?
    Hur många gäster har tackat ja till att komma? och hur många hade ni bjudit?

    Vi kommer att skicka ut våra inbjudningskort i slutet av denna månad. Vi kommer att bjuda 37 eller 39st,har inte riktigt bestämt oss ang ett par. Ibland så tänker jag att det kanske inte blir så många som tackar ja och då står man där med ett bröllop med lite gäster. Och nästa tanke är att om man inte har något speciellt inbokat så brukar dom flesta tycka att det är fint/mysigt/trevligt att gå på bröllop och då tacka ja.
    Ja,ja det är bara att vänta och se,inget man kan göra något åt.........

    Hur går det för er andra med planeringen då? Hunnit långt eller mycket kvar?

  • duvan8
    Äldre 18 Feb 09:01
    #0

    ja jag är riktigt nervös. Allt är klart. Bara lite små saker kvar. Alla våra gäster kommer som vi har bjudit. vi har ett litet bröllop med bara det närmaste. 18 stycken med jag och min m2b.
    Det som ska göras är att printa ut bröllops häftena mm.

  • Finlan­ds tjejen
    Äldre 18 Feb 09:09
    #0

    Här är en tjej som skall gifta sig 18.8.07
    Jag e född i ö-vik men bor numera i Finland. Har bott här sen mina föreldrar flyttade hit då jag var liten.

  • duvan8
    Äldre 18 Feb 09:46
    #0

    Välkommen hit finlands tjejen! Ska du gifta dej i finland eller i sverige? min svägerska kommer ifrån finland, var bor du hennes rötter finns i hangö och hennes mamma och 2 av hennes syskon bor på Åland. lycka till med all planering, roligt men ändå "jobbigt"

  • albin0­4
    Äldre 26 Feb 09:33
    #0

    puffar upp tråden.

  • Bubbla­n73
    Äldre 1 Mar 21:46
    #0

    Japp - nu har vi skickat ut inbjudningarna och jag är lite ilsk på mig själv för vissa detaljer och att jag dessutom var otydlig i en viktig detalj...MEN eftersom jag inte kan gör anåt åt det så är det väl bara att släppa.
    Jag coh en vän producera små smycken som vi hängde i inbjudan - hittade en guldgruva i en liten stuga på torget - Pagoni, skit roligt. De jag har pratat med har iallafall blivit glada för inbjudan och tyckte att det var skoj när det regnade silver stjärnor över dom när de öppnade brevet:)

  • albin0­4
    Äldre 2 Mar 13:13
    #0

    Bubblan73

    Visst är det kul när man väl får lägga inbjudningarna på lådan och det blir offentligt på riktigt.

    Våra inbjudningar kom fram på tisdag och fram till igår så är det 4 st som har tackat ja. Hoppas på fler
    Har du hört något om era gäster har hört av sig?

  • Bubbla­n73
    Äldre 2 Mar 22:00
    #0

    Har faktiskt ingen koll om nån har hört av sig...till mig har dock ett flertal sagt att dom inte missar det - hoppas det stämmer. När ska ni gifta er och när har ni osa?
    Vi ska gifta oss 28/7 och har osa 5/5 som är vår första dotters födelsedag.

  • maochj­o
    Äldre 3 Mar 00:08
    #0

    Halloj! jag är ny här på BT. Giftemålet är spikat tillden 11 augusti.. Bor inte ännu i ö-vik men flyttar snart upp!

  • albin0­4
    Äldre 4 Mar 10:34
    #0

    maochjo

    VÄLKOMMEN hit!!

    Det finns en till sida för oss från Västernorrland och just nu så är det lite mera "fart" på den. Så titta gärna in där om du vill.

    Berätta allt,nu är vi så nyfikna.
    Vart bor ni nu? Ålder? Vart kommer ni att gifta er? Stort bröllop,antal gäster? Jobb? Hur långt har ni kommit i planeringen?
    Ja berätta allt,det är så kul med nya.

  • lønbor­g
    Äldre 11 Mar 21:43
    #0

    Jag bor och lever i Örnsköldsvik och ska gifta mig den 14/7 -07. Mycket spännande och mycket planering!!

  • albin0­4
    Äldre 12 Mar 13:11
    #0

    l0nborg

    Välkommen hit!!!

    Fick inte till den där andra krumeluren i ditt nick.

    Det finns en annan tråd som heter västernorrlandsbrudar nr 3,titta in där istället,det är lite mera fart i den tråden.

    Kika in där och berätta lite om dig själv och hur det går med planeringen.

    Vi ses där!!

  • fru14j­uli
    Äldre 16 Mar 16:41
    #0

    Vart finns västernorrlandsbrudar nr3 som du rekommenderade?? Jag hittar ej det.. Jag bytte namn till fru14juli..

  • albin0­4
    Äldre 16 Mar 16:46
    #0

    "sök på inlägg" efter västernorrlandsbrudar fortsättningstråd,nr:3

    Där finns vi!!!

Svar på tråden Ö-viks brudar 2007???