• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

MrsNyberg: Du tycker inte om att vara med på kort va? Har för mig att jag läst det nånstans Jag avskyr mig själv på kort, men är det någon gång det ska finnas bilder på mig så är det från vårt bröllop!

Lucy_: Hehe, otålig?

• vårbrud2008

Idag åkte jag iväg för att besiktiga den ena bilen vi har och den gick igenom!!!!! Otroligt eftersom bilen har krånglat den sista veckan.

Detta var första gången jag har varit utanför dörren sen missfallet kom. Har blivit lite folkskygg tyvärr. Träffade på några bekanta och det var lite jobbigt att stå och prata om det som hänt. Men det var ett stort steg för mig att bara åka iväg idag. Två bekanta berättade att de också hade drabbats av missfall och det kändes bra att veta att det är fler än jag som har gått igenom detta och sedan fått fler friska barn.

Angående askar till inbjudan. Jag har funderat på att göra sådana askar till bordsdekorationen och lägga något i som gästerna kan ta med sig hem.

Vi har fått priser på fotografer här omkring och de ligger på runt 3000kr. Mycket mer vill jag inte ge.

• Pumpkin

vårbrud: Även om det kändes jobbigt så var det troligtvis väldigt bra för dig att komma ut och träffa folk, andas lite frisk luft och aktivera kroppen lite

Hmm... Undrar hur många gånger man kan lägga patiens (Harpan) på datorn innan man helt förlorar förståndet och blir galen

• vårbrud2008

Norrsken
    Jovisst var det skönt att komma ut men man drar sig ändå eftersom man inte vill träffa folk och förklara sig hela tiden. Vi bor utanför en liten stad så det är nästan alltid som man springer på någon bekant tyvärr.

Jag satt och spelade Harpan på en middagsrast för någon månad sedan och efter en halvtimme kändes det ganska snurrigt i huvudet. Vann inte så många gånger tyvärr heller. Funkar ju bättre när man lägger med en kortlek hemma, undra varför???!!!!

• Pumpkin

vårbrud: Haha, jag sitter i timmar på jobbet och lägger och ja, det känns i huvudet

• vårbrud2008

Vad händer ikväll då?

Min sambo är iväg och dömmer så jag sitter själv med sonen. Just nu pusslar vi och läser böcker.

Kommer nog att vara här inne hela kvällen....

• Pumpkin

Tja jag ska jobba till 22, sen blir det väl hem och kasta sig i sängen. Följer kanske Skelleftes "ödesmatch" och dom andra slutliga matcherna via datorn/radion. Fast jag vet inte om jag vågar

Kortfattat: Jag ska hänga här till 22 och sen sova

• vårbrud2008

Norrsken
    Ja, här är det alltid hocksy för hela slanten. Sambon dömmer och sonen älskar allt som har med hockey att göra. Jag är lagom intresserad, lagom doser är bäst.

• Pumpkin

Jag håller med dig, lagom doser är bäst Kollar egentligen bara när det är VM och OS, annars läser jag bara om det i lokaltidningen.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare