• Pumpkin

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Fasten your seat belts and make your comfortable - here we go again!

2007
    Oktober
    20/10 drömbrud ? Joy 18 år & Andreas 19 år, Stockholm.
    joyochandreas.weddingannouncer.com

December
    15/12 InaHjärtarAdam ? Irina 22 år & Adam 24 år, Södertälje.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php
    31/12 MrsNyberg2B ? Åsa 27 år & Peter 32 år, Tranås.

2008
    Januari
    12/1 Mysan98

Februari
    2/2 Lucy_ ? Anna 19 år & D 25 år.
    16/2 ~Norrsken~ ? Angelica 22 år och Lars 27 år, Skellefteå. (KANSKE!)
    foreverandever.weddingannouncer.com

Mars
    8/3 Snart_FruL ? Madeleine 33 år & Mikael 33 år, Kortedala.

Maj
    5/5 blivandefruandersson08 ? Therése 26 år & Daniel 27 år, Vagnhärad.

Juni
    Brud 2008 ? Sara 21 år & Henrik 22 år, Göteborg.
    kling2008.weddingannouncer.com
    sajber.pillan ? Pernilla 30 år & Kjell-Åke 33 år, Nyköping.

Juli
    5/7 snitte ? Rebecca 22 år & Magnus 23 år, Karlstad.
    5/7 gica ? Gica 26 år & Mr Right 29 år, Göteborg.
    19/7 Anja74 ? Anja 32 år & Daniel 33 år, Lund.
    anjasbrollops.blogg.se

Augusti
    2/8 Helmborn2B ? Camilla 22 år & Anders 27 år, Lerum.
    camilla-anders.weddingannouncer.com/
    2/8 B & S ? Samantha 26 år & Bojan 26 år, Göteborg.
    2/8 angelica79 ? Angelica 27 år & Richard 28 år, Eslöv.
    www.brollopstorget.se/Brudpar/79angelica/
    8/8 Vidalila - Madeleine & Jonas.
    Malinanan ? Malin 25 år & Jens 26 år, Sundsvall.

Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare
  • Pumpkin

Haha, Lucy_ dödade tråden igen

Nejdå, jag var tvungen att stänga ner internetfönstret eftersom min chef blev lite sur på mitt surfande. Fattar inte varför, vi hade INGENTING att göra!

• Pumpkin

Tokdött ikväll

Själv ska man gå och lägga sig, ska visst skjutsa herrn till flygplatsen imorgon bitti - planet går 06.15 Får se om jag orkar gå till jobbet sen eller inte, har känt mig lite hängig i två dagar nu. Men jag får sån grym ångest när jag stannar hemma - förlorar ju massa pengar

• Nennza

Hej på er

Det var ett tag sedan jag var här nu.

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Jag ska få en överraskning ikväll. Jag har bara blivit ombedd att infinna mig inne i stan vid 17, sen vet jag inget mer.

~Norrsken~ Håller verkligen tummarna för din M2B. Håll oss underrättade hur det går. Massor av lycka till

• Pumpkin

Nennza: Spännande!

Tack för att du håller tummarna, jag själv håller tummarna så att dom nästan blir blåa. Men jag fick ett oroande samtal nyss där Lasse sa att han visste inte om han var så himla peppad, och det var ju så jobbigt och dyrt med flytt bla bla bla. Sa åt honom att inte tänka så långt, utan bara göra ett bra jobb på intervjun. Resten tar vi sen och blir han erbjuden jobbet så går det ju att tacka nej. Så jag hoppas att han kämpar, för vår skull åtminstone

• Pumpkin

Men tjejeeer *gnäller* Vars är ni?! (på klingande norrländska )

• vårbrud2008

Hej alla!
    Är hemma idag också för magsjuka med sonen men siktar på att gå till jobbet imorgon. Hade fruktansvärd huvudvärk i morse så jag tog en tablett men det tålde nog inte magen för nu börja det göra ont igen. Typiskt...
    Jag blir så trött på dessa sjukdomar.

Såg aldrig desperate housewives igår var alldeles för trött, var det bra???
    Orkade däremot med att se Gilmore girls och det var bra som vanligt. Men tycker fortfarande att Luke och Lorilai ska vara tillsammans.

Imorse gav jag och min sambo varandra våra alla hjärtansdag presenter. Jag gav honom en tröja och ett skärp och jag fick en dvd box med Robert Gustavsson. Kul men inget jag hade önskat mig egentligen...Killar!!!
    Har fått väldigt mycket blommor på sistone så det skippade vi men något litet romantiskt hade jag nog velat ha.
    Ja, ja efter 11 år är det svårt att hitta på saker att köpa till varandra ibland så man får väl ta det med en nypa salt....:)

• Maggies

~Norrsken~: Haha, ja, jag dödade visst tråden igår.

Skönt att ni inte har skrivit så mycket, jag hade inte orkat med att läsa igenom allt.

• Pumpkin

vårbrud: Ajdå, fortfarande magsjuka och sen en dvdbox med Robert Gustavsson av M2B, låter inte som en riktigt lyckad Alla Hjärtans so far Men han försökte ju i alla fall, det måste han väl få poäng för?
    Vi tänkte fira imorgon istället, eftersom herrn är borta idag. Han sitter förresten på intervju nu.

Gilmore Girls var bra - som vanligt Har dock sett typ hela den här säsongen, men jag kollar ändå Tyckte också att Lorelai och Luke skulle vara tillsammans, men nu gör jag inte det längre. Blir mycket bättre såhär

Desperate Housewives var också bra faktiskt, har ju egentligen slutat kolla på det men kom på att jag såg sista avsnittet förra säsongen och bara måste kolla

Lucy_: Nä, här har det varit stiltje dom senaste dagarna. Många som inte visat sig på länge Typ Helmborn, Mysan, drömbrud, Vidalila, angelica79, snitte osv osv. Vart är alla?

• vårbrud2008

Norrsken
    Ska tyvärr till svärmor ikväll och fira hennes födelsedag så jag tror inte att detta blir min bästa alla hjärtans dag. Men jag fick ju mitt frieri i december och vi har en bebis på gång så vad är denna dag egentligen för nått????

• Pumpkin

vårbrud: Helt rätt tänkt!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare