Nu är hemsidan ÄNTLIGEN klar!! Fler som vill visa sina?
Har slitit med hemsidan, och nu verkar den vara klar, om ngn vill få inspiration!
Har slitit med hemsidan, och nu verkar den vara klar, om ngn vill få inspiration!
>>Lilla jag!!
Snygg sida, vad har ni för typsnitt?
>> Lainan samma fråga till dig, vad har du för typsnitt på hemsidan? Så himla fint!
Letar desperat efter ett typsnitt att använda till hemsida och trycksaker, men jag hittar inget att ladda ned med å, ä och ö med...
sooo...alla har så fina sidor...skulel själv vilja göra en...men hur man tillväga har aldirg haft en egen hemsida ...skulle vilja ha en för mig och min blivande. Kan någon "vägleda" mig eller ge mig tips på hur man gör?
N&N
Monotype Corsiva heter den, finns i alla våra trycksaker... Inget som behövde laddas ner, finns i Word, åtminstone den version jag har
Starstruck
Jag har heller aldrig gjort en hemsida. Men jag tyckte att det var lätt som en plätt med weddingannouncers hemsida...
Lainan! Oj är det den! Den har ju jag, tusen tack!!!
Lainan
ska ta o kolla in den! tusen tack!!
kram
N&N...
kommer inte riktigt ihåg vad typsnittet heter men det finns med i word och är samma som finns med på weddingannoncer.
däremot gick det itne att göra texten större där så jag klistrade in text från ett worddokument :)