Nu är hemsidan ÄNTLIGEN klar!! Fler som vill visa sina?
Har slitit med hemsidan, och nu verkar den vara klar, om ngn vill få inspiration!
Har slitit med hemsidan, och nu verkar den vara klar, om ngn vill få inspiration!
oj länken med, hihi:
canavan.weddingannouncer.com
Hej! Hur lång tid tog det innan du fick aktiveringsmailet av wedding announcer? Jag registerade oss som par i går men har än så länge inte fått aktiveringsmailet. Fick du vänta länge? Var det svårt att göra sidan klar? tacksam för lite info.
Våran är också klar! Kommer lägga upp den på rätt hemsideadress inom två veckor.. än så länge ligger den på hem.bredband.net/iaondafluff/OurDay
Vi har haft vår sida ganska länge men vi gör små grejjer där ganska ofta.
Vi har weddingannouncer och på frågan hur länge vi fick vänta på aktiverings mailet så tog det högst någon timme innan vi fick det.
vår adress är andieandricky.weddingannouncer.com
Jag får testa igen så får vi se om det händer något.
Vi är långt ifrån klara men ta gärna en titt...
20071231.weddingannouncer.com/
Vet inte riktigt om jag gör något fel men jag får aldrig aktiveringsmailet även om jag går in på sidan och ber dem skicka det igen. Kan tilläggas att jag har en hotmail adress men det ska väl inte påverka? Vill så gärna komma igång med sidan nu. Någon som har tips? Kan jag har fyllt i fel? Är det noga att man fyller i zipcode? vet inte vad det är för någon. HJÄLP!!!
"Puffar lite för jag behöver verkligen hjälp!!!
här är vår
sara-jonny.weddingannouncer.com/
www.fridaosven.se
glöm inte att skriva i gästboken