Nu är hemsidan ÄNTLIGEN klar!! Fler som vill visa sina?
Har slitit med hemsidan, och nu verkar den vara klar, om ngn vill få inspiration!
Har slitit med hemsidan, och nu verkar den vara klar, om ngn vill få inspiration!
Oj det där blev lite konstigt PRÖVA ska det ju stå!!
Vårt bidrag är
nestorsson.weddingannouncer.com
ni som har använt weddingannouncer och har svenska som språk. hur har ni gjort det?
har ni ändrat på alla ställen manuellt eller kan man välja språk någonstans?
klarar sidan av åäö?
Jag vill med veta hu man får svenska!
jag tror inte man kan få det?
jag har bytt namn på rubrikerna.. och på vissa har sidorna inte passat då det varit mkt engelska på dom så då har jag valt en ny textsida där jag skrivit.. exempelvis på hotell.
och sidan klarar åäö
:)
Jag har oxå bytt namn på alla rubriker... Men allt går inte att ändra.. det står tex .... "days" till vårt bröllop o sånt.. Men man tänker inte jätte mycket på det...
Jag tyckte att de färdiga sidorna som fanns på engelska var lite krångliga att jobba i så jag tog bort dom... Eller, det går inte ta bort dom, men de går att göra så att dom inte syns på hemsidan genom att trycka på den gröna bocken, så att det blir ett kryss... Sedan har jag lagt till nya textsidor istället och döpt om dom till svenska. Det är svårt att förklara...
mm.. precis.. det har jag inte heller kunnat ändra.. jag hoppas det slipper igenom obemärkt.. ;)
Underbaaaraaa sidor...Man blir såå glad..
Här kommer vår;
arekeva.weddingannouncer.com/
Längtar så jag spricker!!!
Vilka härliga sidor Cameline!