• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • vegetarian

Novalii: Hmm, visst dricker du minst 3 liter? prova lite mer - det hjälpte mig i början. Första veckans sista 3-4 dagar mådde jag sådär faktiskt, fick en förklarning att det var kroppen som började att frigöra slaggprodukter och gifter som lagras i fett. Skönt att det vänder - men för en del är detta helt enkelt inte rätt metod . Hur var det? Skulle du köra 2 v? då är det inte så många dagar kvar Du ska se att när det har vänt helt och du är i superketos kanske du kör på nån vecka till av bara farten. pga att jag mådde lite "bakis" som jag beskrev i början har gjort att jag inte vill fuska ngt eller äta o sen börja om på ren kur - jag är rädd att behöva må dåligt igen i start och det är det inte värt tycker jag .

brudkalasen:Köttextrakt...det KAN finnas i kycklingsoppan? Någon som ätit som vet??
    Nåja, du kan ju ta "godissmakerna" eller svamp/grönsakssoppor. leta på nätet efter närmaste konsulent - man kan ha en konsulent via telefon/internet om det inte finns någon där man bor...Gå in på ck:s hemsida! Lycka till!

• brudkalasen

hehe.okej.ja jag är typ inte så insatt i vad det finns för smaker. men då ska jag undvika kycklingen då;).(fast de hade jag nog räknat ut rätt snart) ska bums hitta en konsulent så att jag kan fila mina kurvor snart.merci vegetarian.

• vegetarian

Idag är jag huuuuuuuuuuuuungrig!!!!!!!
    Håller just på att få mens, det måste vara därför...

• vegetarian

hehe..nu känns det bättre igen !

Var så nära att vilja ha lite protein, kände mig helt trött i kroppen (ehh, vi har åkt lite skidor idag, glömde jag att nämna...)Jag tror att jag hade lite vätskebrist också samt var TRÖTT, för jag sov en halvtimme och sen drack jag massa vatten och nu är jag som vanligt igen
    Ska diskutera komb. kur med konsulenetn på tisdag - inte för att jag vill, men snart får det vara nog med rent (8 hela veckor utan fusk i morgon).Tänkte börja träna inför sommaren och då strider det mot allt jag vet att inte äta mer protein. Nu är jag nog strax "normalviktig" även om jag vill ner lite till - men de får i så fall ta lite längre tid. Men, vi får se - jag TRIVS ju på ren kur och tror inte att jag kommer att klara att äta och sen köra rent igen Hmmm, ja det kanske blir ett par veckor till då...*mutter*

• vegetarian

HOHO???? *ekar*

var är ni alla??

• 2007-06-30

Hej, jag är ny användare av CB. Har startat idag måndag 26/2
    Men jag går på kombinerad kur pga att jag tränar 3-4 gånger i veckan. Är sedan tidigre gammal viktväktare men känner nu att jag inte kan vänta på resultaten. Vill att de ska ske fort. Hoppas jag inte e ensam om att känna så!?

Signatur: 2007-06-30
    Start datum: 070226
    Längd: 167 cm
    Start vikt: 79,2 kg
    Aktuell vikt: 79,2 kg
    Mål: 65-67 kg

Letar febrilt efter bloggar eller dylikt som ni skrivit om hur de har gått för ER osv. Men hittar inte så mkt kanske ni kan hjälpa mig?

Kramis

Ps. längtar tills på fredag då är de dax för 1:a vägningen! ;) Ds.

• Buslinna

Lustigt nog går det ännu bättre för mig den här gången - 2,9 kilo på två och ett halvt dygn. Förra gången tog det en vecka för mig att gå ner tre kilo.

Det lustiga är att jag fuskat lite under de här dagarna - ätit några räkor och lite ost när jag blivit hungrig. Och i lördags åt jag dumt nog(?) hamburgare och bullar. Ändå har det alltså gått mycket, mycket bättre än förra gången.

Det är iaf otroligt skönt att nu ligga under min lägsta vikt förra gången! Och att ha kommit igång. :) Sambon ska också prova nu för att få en kickstart, han kommer dock inte hålla på länge eftersom han hellre tränar ner sig och bygger muskler.

• Buslinna

En fråga - jag har för mig att jag hört att personer över en viss längd ska äta fyra påsar per dag. Stämmer det?

Eftersom jag själv är av normallängd så har jag inte brytt mig om den biten, men min sambo är ju 185 lång och kanske kan få äta fyra påsar varje dag. :)

• Buslinna

Jag drämmer till med en fråga till på en gång. :) Det ska ju finnas fibertabletter - någon som kan namnet på några sådana som finns på Apoteket?

• drömbrud

Hej tjejer!
    Så kul att läsa om er, om era dagar och upplevelser!

Jag slutade ju med CB för dryga månaden sedan..

Gick ner från 89.7 till 81 ca..
    Nu håller ja en vikt på 81 och känner mig fortfarande heeeelnöjd!

Ja ska köra igång med GI lite mer och så när ja kan äta igen (har gjort en halsoperation).

Ville bara säga kämpa på! Det går!! Styrkekramar!!!

Svar på tråden Cambridge Kuren