September 2007 Nr2!
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
September mys
Vi vill följa traditionen och gifta oss inom ett år från förlovningen och september tyckte vi passade bra. Semestrarna är över och hösten är så fin (inte för att det är så mycket höst i september nu för tiden) Så det ligger inte något "djupare" bakom val av datum. Ni?
Hej,
Måste man h panik för att man inte har hittat klänning än? ( datum 1/9) Eller har ju hittat den som jag vill ha,m en det än slut typ överallt...så finns nte en möjlighet för mig att prova den... skor måste jag ju köpa efter klänningen är inköpt...
Sedan är det även så att vi försöker oss på en liten bebbe, så vi väntar 2 månader till tror jag, sedan pausar vi.....
hej alla september brudar
hur går planeringen för er hur longt har ni kommigt å vad har ni kvar
vi gifter oss den 22/9 och jag har massor kvar :)
Vi har inte bokat riktigt allt än, vi har inte kunnat boka bröllopsresan eftersom de inte släppt resorna till Egypten än. Har inte bokat frisör heller eftersom jag inte har en anning om vilken som är bäst. Men jag borde fixa det väldigt snart känns det som.
Det jag ser att några kanske har glömt att boka är hotell till bröllopsnatten (ngr av er kanske inte ska ha det iofs).
Annars håller vi på med hur vi ska utforma mat biten, våra föräldrar gillade inte vår idé om att vi äter själv och gästerna var för sig. Alltså de sa iofs att vi får göra som vi vill. Men jag pratade med min storasyster och hon snackade med en kompis som är kock och han har nu lovat att göra maten (trerätters) för endast 100 kronor/pers :)
Mina fyra systrar som ska vara mina tärnor letar klänningar och skor de ska ha.
Louise14 , håller tummarna för bebis skapandet lyckas!
Vet alla ni exakt hur ni ska utforma festen?
hej tossi
vi har bokat bröllopsnat
vi ska ha våran på den härgård där fästen är dom har ett underbart brudgimak som är så perfekt hihi
du hår och smink ska du nog skynda dej att bocka det blir upp bockade snappt
linajocke, det är bara så himla svårt att veta vilken salong man ska välja, men får väl ta telefon katalogen och fråga vad de kostar först och främst.
tossi
ja jag vet jag frågade anndra här på bt och fick en hel del bra tipps jag valde puder dom tyckte jag om
men det är här i sthlm
ska det va i sthlm ??
Nej, jag bor i Skövde men ska gifta mig utanför Skara så vill ha en frisör i Skara eftersom det blir närmare då.
tossi
oj ja då kan jag inte tippsa om nåt
men get är ju alltid bra att googla skara å se vad man hittar :)
om inte annat får du kanche ta en lite resa å åka dit å se dej om
hoppas du hittar det du vill ha
Hej alla!
Vi har inte bokat något än eftersom det var sagt att vi skulle gifta oss i april 08.
Nu väntar jag på att vi ska komma fram till ett datum och sen sätter jag igång och ringer och fixar och hoppas på det bästa.