• Svar på tråden September 2007 Nr2!
  • Billa

MrsMe; Hehehe! Vi gifter oss alla i början på hösten! Tror nog många av oss tar med oss lite höst på bröllopet!

Rönnbär är ju jättefint! *skriver upp*

Vi har oranga inbjudningar!

• September mys

vi ska ha svarta inbjudningar.. *hehe*

• Draken81

Men finns det verkligen några höstlöv osv i september? Jag gifter mig ju redan den 1:a och bor rätt långt söderut, så jag kan bara glömma allt som har med höst att göra (men det skulle varit snyggt till min röda klänning).
    De flesta verkar ju bo rätt långt söderut, så ni kanske inte ska räkna för mycket med att hösten kommer vara här...

• Louise14

Hej, vi gifter oss också den 1:a september och hade först planer på att ha ett höstligt tema, men tror inte riktigt att det har slagit igenom då.....så istället har vi valt att ha ett grönt tema( dvs ljus och mörkgrönt och självkalrt lie vitt) vilket jag har fått för mig är lite sensommar.

Men jag tycker att om man hittar atteraljer och så, så blir det säkert störtskönt med ett hösttema. Annars kan man ju göra en annan variant på det och har SKÖRD som tema, d v s lite havre och så i blommor ( låter nog lte konstigt , men är väldigt snyggt)!

• September mys

jag var vid "våran" kyrka vid "vårat" datum förra året och det fanns inte många gula löv! tråkigt, men vi har torkat löv som vi ska lägga ut på borden tillsammans med andra höstiga saker.. våra färger är svart, silver, lila och röda blommor
    och de är ju inte de riktiga höst färgerna... även om lila och rött är "höstigt".

• Billa

Jag va oxå ute vid våran kyrka i september förra året å hösten va på väg då! Det va lite gula löv! Lite lagom lixom! Hehehe!

• MrsMe

Louise14: vi kommer nog blanda "skörd" och höst. Vete/råg är supersnyggt, en varmgul färg. *gillar*
    Å givetvis murgröna! Jag ska ha allt!!!

Min kjol är vinröd och klänningen puderrosa/nogat...

• Tossi

Vi ska också har skogen som tema med mossa och grejer, dock inte så mkt höst. Är inte riktigt höst mer sensommar och skördetid så års.

• Draken81

Behöver man ha ett tema? Jag har bestämt färger, men tema kan jag inte komma på något bra. Färgerna ska i alla fall vara grön, beige och silver.
    Ska man upplysa gästerna om vad man har för tema/färger?

• Karin.A

Draken81, vi gifter oss också 1 september Jag har inte heller nått tema bara färgen röd, vet inte vad man skulle ha för tema? Kärlek kanske

Svar på tråden September 2007 Nr2!