September 2007 Nr2!
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Vi valde den 29 pga att jag älskar hösten, känner mig som lyckligast då.. men halva släkten fyller år då *såklart* oturligt nog på lördagar detta år... så antingen sent i oktober eller den 29 så sambon valde vårat datum.
fru i september: Är det på Ingvors i Norrtälje du har köpt klänningen? Kan du rekommendera henne? Har hon bra priser? Det finns så många bröllopsaffärer här omkring så det är svårt att välja...
Eriks tjej:
Oh ja du har så rätt det e i norrtälje!, jag kan mkt varmt rekommendera henne, hon hara BARA Nixa klänningar, dels för att de ligger lågt i pris och dels att de har super bra kvalité.
Ingvor själv e otroligt tålmodig och trevlig och syr klänningen så att den passar och som skrivet Mkt bra priser!
Hej alla!
Tänkte kanske haka på här om man får.
Vi hade planerat vårt bröllop till den 26 april 2008, eftersom vi väntade vårt andra barn, men i veckan fick jag ett sent missfall, så nu har vi bestämt oss för att flytta bröllopet till september detta året istället. Vi behöver något positivt att se fram emot och något som får oss på andra tankar.
Vi har varit tillsammans i 11år och förlovade i 6år. Min MB2 friade äntligen i
december 2006, så nu ska det snart bli av.
vårbrud2008, välkommen till tråden! Beklagar sorgen.
Hej alla glada sempteberbrudar! Har varit här inne och skrivit förut, men tittar nog inte in så ofta, då jag inte riktigt hänger med i konversationen längre.
Men jag har en fråga till er som har bokat allting och så....
Vad gör ni nu?
Vi har lokal, kyrka, mat, frisyr, fotograf osv redan bokat...men jag blir helt frustrerad för det finns ju ingen ting mer att göra? Eller är det jag som har glömt något?
Louise14
Jag känner oxå så! Jag försöker hitta saker att göra, men inbjudan o festprogram får nog ligga lite till. Jag har det ju klart i mitt huvud hur det ska se ut
Jag antar att du har hittat klänning, smycken och valt färgtema? Skor har inte jag hittat än, men det väntar jag med till sommaren o dom har lite mer urval.
Lycka till!
vårbrud2008
Jag är ledsen för din skull och hoppas du kan hålla modet uppe trots allt...
det är lite dvala för oss med många saker är gjorda eller bör väntas med.. *suck* vänta är inte min starka sida men jag älskar att planera så därför blir det väntan...
Vi ligger i en annan liga märker jag, men det är ju mina omständigheter som gör det.
Vi ska snart förhoppningsvis kunna bestämma ett datum och när det är gjort är det bara till att börja ringa runt och boka och hoppas på det bästa.
Har redan beställt en klänning från 1koo som kommer i april och jag hoppas den ska passa. Annars har jag en massa idéer så det ska nog ändå gå bra och planera detta bröllop trots allt som har hänt.
Nyfiken på att se era 1koo-klänningar när de kommer. Hoppas ni som beställt därifrån har lust att berätta om era erfarenheter sedan.
Står i valet och kvalet själv... ;) Men har redan en klänning hemma så jag får hejda mig. ;)
lillawi